Biraz duygu yüklü biraz aksiyonlu güzel bir bölüm oldu. 😖
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum 🌸
Keyifli okumalar 🌸🤗
Olayın üzerinden iki gün geçmişti. Genco her yere haber salmış ama mallarından bir haber gelmeyince hızırda olduğuna emin olmuştu. İlyaslar ise silahlardan hâlâ kimseye bahsetmemişlerdi. Tarık babasının emriyle uzaktan takibe başlamıştı. Adamları arayıp her dakika bilgi aldı. Kalelilerin kumluğunda da değişik bir hareket yoktu. En son zarar vermeden bu işi halledemeyeceğine karar verdi ve fırsat kollamaya basladı.
…..
Ömür çocukları hazırlayıp aşağı indi. İlyas hazır olduklarını görünce birini alıp kapıya yöneldi.
Ömür: biz çıkıyoruz anne.
Hayriye Hatun : tamam kızım.
Meryem: alışverişe mi?
Ömür: evet abla çocukların ihtiyaçları var bezi maması falan hem birazda dolaştıralım..
Meryem: tamam canım görüşürüz.
İlyas Yiğitle arabaya yaklaşırken Behzat ve Mine el ele evden çıktı. Arkadan gelen Ömür onları görünce seslendi.
Ömür : siz nereye?
Mine: kontrol var canım ona gidiyoruz. Siz?
Ömür: yaa.. biz de alışverişe gidiyoruz . İkizlerin bezi maması falan işte. Ne zaman biter işiniz. ?
Behzat : ikiden sonra anca herhalde.
Ömür : tamam haberleşiriz.
Behzatın gelmesiyle aynı soruları soran İlyas tamam dikkat edin deyip arabaya bindi. Uzaktan onları dürbünle izleyen adam hemen Tarığa haber verdi. İki arabayı da ayrı ayrı takip etmeleri söylendi. Gün boyu takibin ardından İlyas ve Behzatın zayıf yönlerini öğrenmiş oldular.
X : alo Tarık bey.
Tarık: bana işe yarar bir şey söyleyin.
X: biz İlyas Çakırbeyliyi takip ettik efendim. Eşi ve ikiz erkek çocuklarıyla alışveriş yaptılar. Şuan bir restoranda yemek yiyorlar.
Tarık : tamam fotoğraf alın bol bol göreyim bende bir bunun karısı çocuğu kimmiş nasılmış. Gönderin hemen bana.
X: tamam efendim.
Telefonun kapanmasının ardından diğer adamı bu sefer Tarık kendisi aradı. " Alo naptınız?"
Y: Tarık bey Behzat Façalı karısı ile birlikte bir kadın doğumcuya geldiler. Anladığımız kadarıyla eşi hamile. Birtakım test falan yaptırdılar sanırım . Şu anda hastaneden çıktılar. Takip etmeye devam ediyoruz.
Tarık: tamam siz de fotoğraf alsaydınız.
Y: aldık efendim .
Tarık : güzel bana gönderin siz de.
Y: tamam efendim.
Telefonu kapatınca plan yapmaya başladı. Az sonra gelen yeni telefon ile Behzat ve Minenin da İlyaslara katıldığını öğrendi. Biraz daha düşündü.
…
Ömür: nasıldı bir şey çıktı mı?
Mine: yok çok şükür hepsi normal çıktı.
İlyas: cinsiyet için erken daha dimi?
Behzat : erkenmiş daha. Bir buçuk ay sonra belli olurmuş .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..