Mine Behzatın omzuna başını koyarken."Hayatım ne kadar kaldı "dedi.
Behzat: 1 saat kadar kaldı. Ne oldu evi özledin galiba?
Mine: Özlemez miyim? 3 üncü gün konuştuğumuzda dedim ya burnumda tütüyorlar diye..
Behzat: benden bıktık yani bitse de gitsek dedin ?
Mine elini Behzatin yüzüne koydu.. gezdirdi. " Senden bıkmak mı? Senden bıkmak.. hımm duymayayım bir daha bunu.."
Behzat güldü.." tatili beğendin dimi"
Mine: çok güzeldi aşkım.. çok teşekkür ederim.. Rüya gibiydi..ara ara yaparız dimi böyle..
Behzat: tabii yani bu kadar uzun sürmez ama.
Mine: olsun iki gün yeter bana..
Behzat: peki..tekrarlarız arada..
Mine cam kenarında oturuyordu.. başını kaldırdı etrafa göz gezdirdi herkes kendi halindeydi. Yanlarındaki koltukta boştu .
Mine: hayatım gözüme bir şey oldu bakar mısın?
Bezhat eğildi bakmak için Mine hemen yüzünü kendine çekti bir öpücük koydu dudaklarına.." sen ne oldun böyle.. rüya sanıyorum hep biraz eski Bezhat olsana .."
Behzat: yaa.. inince hayatım inince.. Türkiye'ye ayak bastım mı özüme dönerim hemen ..ama senin yanındayken böyle rüya değil alış buna.
Tekrar sarılıp gözlerini kapadılar.
1 saat sonra...
Hakan ve Ferhat kenarda bekleyen Behzat ve Mineye elinde bavullarla yaklaştı.. Behzat Hakan'ın omzundakini aldı kendi omzuna aldı bir tane de Ferhattan tekerlekli olanı aldı. Behzat ve Mine'nin beraber büyük bir bavulu vardı giderken iki tane de Hakan ve Ferhat'ın vardı. Şimdi ise hediyeler alışveriş derken 6 bavulla geri gelmişlerdi.
Behzat :hadi hayatım çıkalım artık arabalar geldi mi Ferhat?
Ferhat : geldi abi konuştum az önce kapıdalar..
Behzat " ee hadi o zaman" dedi ve havaalanından çıkıp arabalar bindiler eve doğru yol aldılar..
....
Didem " Ayy amcamlar inmişler geliyorlarmış "diyerek merdivenlerden indi.
Haşmet : ee hadi bakalım masayı hazırlayın artık öldüm açlıktan..
Emine : tamam hayatım . Ömür , Didem hadi..
İlyas: aynen abim doğru söylüyor Behzat beyi bekledik aç kaldık..o hiç beklemezdi bizi..
Haşmet güldü Eymenle oynarken.." doğru diyor".
Hemen hazırladılar , suları doldururken kapı çaldı.. Ferman hemen kalkıp kapıyı açtı ..
Ferman : Amcamm!
Behzat: ohh özlemişim lan Amcam deyişini..
Ferman güldü ama sonra Behzat sıkıca sarılınca kolu acıdı acıdan sıktı kendini gülmesi bozmadı .. Sonra arkadan Didem " Amcaaa!" Diyerek geldi..
Ferman Mine ile sarılırken Behzat " gel buraya kız kıvırcık " dedi Didemle sarıldı...
Mineyle de sarıldı Didem sonra içeri geçtiler. Sırayla herkes ile hasret giderdiler.
Behzat Yiğiti kucağına alıp " Lan ! Yiğidim 15 günde ne oldun sen!?"
Ömür: gün gün değişiyorlar Behzat..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Roman d'amourHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..