Ben geldimm..😊
Bölümler artık düzensiz gelecektir belli bir gün saat olmayacak bilginize..❤
Keyifli okumalar diliyorum hepinize …
Sabah okuyanlar günaydınnnn🤗
Bu saatlerde çoktan uyumuş olması gerekirken hâlâ yatakta dönüp duran Mine sonunda dayanamadı kalktı . Yanına baktığında Behzat mışıl mışıl uyuyordu. Zaten geleli de bir saat olmuştu. " Ne olduysa toplantıda gelir gelmez hemen uyudu..." Diye kendi kendine konuşarak yataktan çıktı. Didemle birlikte aldıkları puf terliklerini giydi eli karnında kapıya yöneldi sessizce çıktı. Kattaki salona doğru yürüdü koltuklardan birine oturdu. Karnını okşayarak dışarıyı seyretmeye başladı. Zifiri karanlığa daldı gitti.
Bir zaman sonra ağzında oluşan tuzlu tatla birkaç kere yutkundu. "Aa bu saatte ?" Dedi kendi kendine… Aklından çıkarmayı başaramadığı için oflayarak kalktı terliklerini giydi aşağıya inmeye başladı.
" Annecim başka bir şey isteseydi canımız olmaz mıydı bebeğim hı... neden onu istedi..? Yerim ...yiyeceğim sorun değil ama sivilce yapacak kuzum . Sonra babaya çirkin gözükücem...zaten yüzümde durduk yere çıkanlara bunlar neden çıktı doktora gidelim mi deyip duruyor...ama Hayriye anneannen hamilelikten olabileceğini söylemişti… kız bebekler annelerinin güzelliğini alır derlermiş onun gibi bir şeydi galiba tam hatırlayamadım..aman neyse al herşeyim senin olsun bitanem...şimdi bakalım bu istediğimiz şey evde var mı?"
Geldiği mutfakta kuruyemiş dolabına gidip baktı. Aradığı şey orda kalmamıştı. '" Allah Allah kilerde var mı acaba burda kalmamış." diyerek merdivene yönlendi yavaşça aşağıya indi. Kapıyı açıp el yordamıyla düğmeyi bulup ışıkları açtı. Paket eşyaları koydukları raflara doğru gitti aradığı şeyi görünce yüzünde kocaman gülümsemesiyle aldı ışıkları kapatıp kapıyı da çekip çıktı. Mutfakta bir kaseye bolca doldurdu bir de çöp tabağı alıp yukarı çıktı. Salonda az önceki yerinde yiyeyim dedi ama seslere uyanırlar mı ki diye düşündü sonra geri dönüp odaya girdi. Behzat hiç kıpırdamamış hâlâ uyuyordu. Yatağa girdi kaseleri kucağına koydu çıt çıt yemeye başladı. Evet canı gece gece çekirdek istemişti hem de ekstra tuzlusundan.. Bir süre hem düşündü hem yedi..
Deliksiz uyuyan Behzat sonunda sesleri duydu. Gözünü açtı algılamaya çalıştı. Az biraz doğrulup kafasını yana çevirdiğinde gördüğü ile kaşlarını çattı. " Mine sen napıyorsun?"Mine: çekirdek yiyorum aşkım..
Behzat : bu saatte ?
Mine: evet kızım istedi. Yani kızımız istedi.
Behzat toparlanıp başlığa sırtını dayadı ona tuhaf tuhaf bakmaya devam etti. İştahla yemesi bir süre sonra onu gülümsetti. " Nerden geldi aklına ?"
Mine : ayyi bilmiyorum ki uyuyamadım döndüm durdum dışarı salona çıktım öyle dışarıyı izliyordum. Ağzıma tuzlu bir tat geldi sonra çekirdek geldi aklıma öyle birden anlamadım bende.
Behzat: Allah Allah sen yemezsin pek yüzümde bir şeyler çıkıyor dersin..
Mine üzgün suratla ona baktı.." evettt yine çıkacak ama napalım kızımız istedi."
Behzat : ye bakalım ye bir şey olmaz…
Mine : yüzümdeki şeyler kuruyup gitmeye başlamıştı ne güzel yine pörtleyecekler..
Behzat kullandığı son kelime ile ona tuhaf tuhaf baktı sonra güldü.
Mine: gülme aşkım...sana çirkin gözükmek istemiyorum. Ne var bunda.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..