45. BÖLÜM /// ZEYNEP

1.5K 46 54
                                    

Merhaba yepyeni hareketli bir bölüm ile karşınızdayım..🌸

Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum..💕

Keyifli okumalar 🌸

Meryem : Anne bugün çocukların yanına gideceğim bir diyeceğin isteyin var mı? İstersen sen de gel.?

Hayriye Hatun : yok kizum sen git gör gel evlatlarını..evdekilere çok selam söyle..

Meryem : tamam anne..sofrayı toplayalım çıkarım hemen..

Hızır kahvaltı masasındaki bu konuşmaları hiç dahil olmadan sessizce dinlemiş kahvaltısını yapmıştı.. Çocukların yanına gitse miydi diye düşündü..Haşmetten bir bilgi alsa mıydı ? Kendi yatışmıştı ama onlar yatışmışmıydı? Sonra bir gün daha bekleme kararı aldı hem niye o gidecekti ayaklarına babaydı kendisi onunla öyle konuşamazlardı..

Kahvaltı bitti. Meryem ve Lütfiye sofrayı toplamaya başladı.. Küçük şeyler kalınca Meryem onları Lütfiyeye bırakıp yukarı çıktı hazırlandı aşağı inip paltosunu alıp çıktı.. Koruma almadan kendi arabasıyla 20 dakika sonra Façalıların evine giriş yaptı..

Hakan Meryem'in kapısını açtı.

Hakan: Abla hoş geldin .

Meryem: hoş buldum canım . Nasılsın?

Hakan: sağol abla iyiyim..

Meryem: dünden beri bir yaramazlık var mı? Sorun yaşamadılar dimi burda?

Hakan : yok abla her şey gayet normal hatta güzel geçti..sabah İlyas abi ile Behzat abi kavga etti telaşlanma ciddi bir şey değil.. sonrasında bir şey yok..içerde oturuyorlar..biz dayılarla çıkıcaz şimdi..

Meryem: tamam anladım hadi kolay gelsin...

Hakan : sağol abla..ben açayım sana kapıyı..

Meryem "tamam...teşekkür ederim" deyip açtığı kapıdan girdi..Salona doğru yürüdü..

Meryem: merhaba ..ben geldim..

Herkes Meryem'in geldiğini görünce ayağa kalktı.

Zeynep: Anne! Hoş geldin ..(sarıldılar)

Hızır Ali : Meryem anne hoş geldin..(sarıldı)..

Hoşbuldum çocuklar diyerek Emine'nin de buyur etmesiyle koltuğa geçti.." ee nasılsınız bakalım dün geceden beri"

Hızır Ali : biz iyiyiz de siz naptınız?

Ömür: abla konuştunuz mu Hızır abinle?

Zeynep : ne konuşacak yenge konuşacak bir şey var mı?

Meryem: kızım sakin olur musun? Kızdık sinirlendik kavga ettik tamam ama o benim kocam konuşmak zorundayız evlilik böyle böyle yürüyor.. konuşmazsak sorunlarımızı çözemeyiz..

Zeynep: ne yani affettin mı?

Meryem: ben öyle bir cümlemi kurdum.. konuştuk ağzıma ne geliyorsa söyledim..

Zeynep : o ne yaptı.?

Meryem : özür diledi birkaç kere .. çocuklardan da özür dilemeden benden bir şey bekleme dedim..ona o ikisinden özür dilemem dedi. Peki bende giderim o zaman dedim ...direndi bırakmadı..eğer gidersen..bu sefer..bu sefer..

Hızır Ali : bu sefer ne Meryem anne?

Meryem gözyaşlarını bıraktı.." kendimi vururum dedi"

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin