Doktor Soner ve Hakan hemen içeriye hastalarının başına koştular..Ferman'ın ameliyatı hemen başladı..Dr. Soner 10 dk uğraştıktan sonra Didem geri geldi vakit kaybetmeden ameliyata girdi o da .. dışarı haber vermesi için bir hemşire gönderdi .
Kapı açıldı.." Didem hanım geri geldi doktor şimdi ameliyata girdi." Dedi.. duydukları ile dağılan aile haberi alınca toparlandılar biraz.
Emine ve diğerleri odaya alındı. Erkekler ameliyathane kapısında beklediler...2 saat olmuştu...
Koridor sonunda Hızır Ali ve Alparslan göründü. Yaklaştılar..
Alparslan : Abi bulduk..kameralardan bir adama ulaştık ordan da kimin adamı olduğunu öğrendik.. abi Ziya Yılmaz çocuğa zarfı vermiş ..oda size vermiş.. cafenin yakınlarında abisi İbrahim Yılmaz da var.
Behzat: Ziya...ziyaaa ..onu gebertecektim ben ..
Hızır : kim bunlar Haşmet?
Haşmet: Ankara'daki itlerden biri işte ..2-3 yıl önce Ferman İbrahim in oğlunu öldürmüştü.. geri saldirmasinlar diye ben baya bir zarar vermiştim onlara. Toparlandılar demek..elime geçireyim bu sefer bir tanesini bırakmayacam!
Behzat: sana kalmaz abi ben halledicem !!
Hızır Ali : abi durumları nasıl içerden haber var mı?
Behzat: yok ..Didemin kalbi durdu ilk ama geri döndü çok şükür..
Haşmet : Alparslan ..bunların yeri mekanı neresi öğrendin mi? İstanbul'a ne zaman gelmişler.?
Alparslan : ne zaman geldiklerini bilmiyorum .. ama yerlerini öğrendim..Ferman ve Didem ameliyattan sağ salim çıksın gider indiririz... sakin ol.. bekleyelim..
Haşmet kafasini salladı. Alparslan amcasına baktı anlaştılar..
Alparslan : amca İlyas amcam nerde ?
Hızır : koridor girişindeki özel odadalar kadınlarla ne oldu?
Alparslan : çocuklar huysuzlanmaya başlamış ömürü götüreyim diyorum..
Hızır : ara söyle Adnan Özlemle çocukları buraya getirsin . Ömürü kimse burdan eve götüremez hastaneyi birbirine kattılar az evvel.. acısı var çocuklarını görsün kendine gelsin biraz ..
Alparslan: tamam amca ben kendim alıp geleyim hem adamda ayarlayayım hastaneye .. ben bir bakayım şunlara ..kuzen sen burda mısın?
Hızır Ali : burdayım ben git sen..
Alparslan odaya gitti .. girer girmez Zeynep kalktı sarıldı..
"" şşş..bir şey olmayacak.."Zeynep ağlayarak" Didem ölmek istemiyorum diye konuşmuş ...Emine abla sayıkladı""
Emine: buldunuz dimi onları ..kim yapmış ..
Alparslan : buldum abla..Ankara'dan birileri..Ferman zarar vermiş zamanında ... merak etme ameliyattan bir sağ salim çıksınlar halledicez..
Haberi duyunca gelen Tipi ablasının yanında ayrılmamişti." Çıksınlar da bir.. ben bizzat boğacam o adamları.." dedi..Öz yeğeni gibi sevmişti onları duyunca koştu geldi..biraz alışsınlar diye taşınmamıştı hemen yanlarına . Ferman ablasına çok yuklenmesin diye ara ara gitmişti sadece..
Emine: ben gidiyorum Haşmet'in yanına sökün şu serumu..
Meryem: abla az kaldı bitsin öyle gidersin bir haber olsa gelirdi Hızır..hem koridor sonundalar kapıdan ben bakıyorum 10 dk da bir orda çaresiz duruyorlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..