132. BÖLÜM/// EVİN GELİNİ

1K 54 47
                                    




Keyifli okumalar efenim...🤗
Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın 🌸

Hızır ve enişte gelir gelmez Antep'in en güzel mekanlarından birine yemeğe gittiler. Gürkan ona bir şeyler anlatırken dikkati oğluna kaydı Hızır'ın. " Ömer hayırdır?"

Ömer : Bir şey yok baba.

Meryem: İki gündür bir acayipsin. Evden sabah çıkıyorsun akşam dönüyorsun.

Hatice: Hakikaten kızım siz napıyorsunuz dışarda?

Merve: Geziyoruz anne.

Ömer: Aynen geziyoruz.

Meryem: İnsan bizi de götürür.

Hızır : Götürmedin mi lan anneni bir yere?

Ömer: Baba Gürkan abi götürüyor zaten. Yemeğe gittiğimizde geçerken gösteriyor güzel yerleri.

Hatice: Aynı şey değil.

Merve: Akşam gitmeyelim yarın gezelim biraz o zaman.

Hızır: Gitmemiz lazım. Düğünden sonra misafir oluruz bir gün damat beye .

Gürkan: Başımın üstünde yerin abi.

Lütfiye: Sık sık geleceksiniz zaten patlarım ben burda.

Merve: Geliriz merak etme.

Ömer: Ben gelicem sık sık.

Lütfiye: Bayanları diyorum ne halt edecesun burada?

Merve " Ben biliyorum da neyse." diye mırıldanınca Ömer "ıhım" yaptı belertti gözlerini.

Gürkan: Abi bir dahakine şöyle yöresel bir yerde ağarlayalım sizi. Türkülü falan.

Hızır : Bu handa güzelmiş .

Gürkan: Bu ne ki sen gel bir daha neler yapıcaz neler.

Hızır: İyi peki öyle olsun.

Yemekler üzerinde dumanı mis gibi kokusuyla geldiğinde iştahlar kabardı. Sessiz geçen bir yemek faslından sonra tatlıları geldi.

Merve: Kilo aldığımı biliyorum ama bu baklavadan da vazgeçemem ki ben.

Hızır: Giderken götürücez bundan haberiniz var dimi? Ayarladınız mı?

Gürkan: Ben en güzelinden ayarladım abi 3 tepsi.

Enişte: Yeter mi dayı?

Hızır: Misafire mi ikram edecez biri bize biri teyzemlere biri de Haşmetlere.

Merve: Tufan amca?

Hatice: O da mı istedi? Sen nerden biliyorsun?

Merve: Kemal aradı anne gelirken bize getir dedi.

Hatice: Hımm. Peki bir kutu alırız.

Gürkan: Ben klasik olanlardan karışık bir paket şeklinde hazırlatıyorum. Bir pakette hepsinden azar azar olacak. Onlara da öyle mi olsun yoksa tek çeşit olur mu?

Merve: Öyle olsun ama cevizliyi fazla koydur abi sen.

Gürkan: Tamam arayıp söyleyelim o zaman.

Merve: Tamam .



***


Özlem'in hazırladığı çorbayı bekleyen İlyas, onu elinde tepsi ile görünce ayağa kalktı. " Sen bırak ben götürürüm."

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin