157. BÖLÜM/// GÖREV İPTAL

788 28 20
                                    



Merhabalar🪷

Zeyno'nun yeni gündemi 😊

Tufan reis unutmuyor kendine yapılanı 😏

Hamsi kuşlar 😢

Keyifli okumalar🌸

Ateşle buluşan ciğerlerden  çıkan seslerin doldurduğu mekânın bu seferki misafirleri özeldi. Uzaktandı ama ciğerinin tadını daha dünyaya gelmeden biliyorlardı onlar.  Çakırbeyliler'e gönderilen paketlerin çoğunun sahibi onlardı mesela. Façalı Dayı'nın yeğenler bizdeymiş sen hazırla her zamankinden dediklerinin sahibi de onlardı.

Eymen: Baba burası neresi?

İlyas: Burası...Burası Ciğerci Mesut'un yeri oğlum. Senin yediğin ciğerlerin hepsi bu dükkândan. Hepsi diyorum annenin karnındakiler de dahil. Bak oradaki abiler pişiriyor.

Ahmet: Güzel kokuyor.

Derya gözleri kocaman gülerek baktı oğluna. Yaşar saçlarını karıştırarak sevdi.

Mekânın sahibi Mesut Efendi kolları iki yanda onlara yöneldi. "Aman aman kimler gelmiş Bekir bak hele Bekiirrr!"

Ocakbaşındaki eleman olan Bekir yanındaki çalışanlara devretti görevini. "Reisim. Hoş geldiniz!"

Mesut: Bunlar aslan parçaları dimi reis?

Boylarına inerken İlyas onayladı. "Evet. Bu sefer kendilerini de getirdim."

Bekir elini sıkarken eğildi ama kabul etmedi öyle aldı selamını. "Reis Allah bağışlasın. Maşallah."

Mesut: Maşallah maşallah. Hoş geldiniz. Yenge hanım hoş geldin.

Ömür : Hoş bulduk.  Dedim artık büyüdüler. Ciğerlerini yerinde yesinler dimi?

Mesut: Başımla birlikte buyrun geçin her zamanki yerinize buyrun.

Yaşar'ın elini sıktı. Derya'yı başıyla selamladı.

Yerlerine geçerken "Bir masa daha ekleyelim Mesut. Behzatlar da gelecek, abimlerde."

Bekir: Hemen hallediyorum  ben reis.

O giderken Mesut Yiğit'in başını okşadı. "Onlar gelince mi atalım yoksa şimdi mi? Yoldalarsa atalım derim ben. Nasıl derseniz?"

Ömür'e baktı. "Napalım hayatım? Derya sen ne dersin?"

Derya: Valla siz bilirsiniz.

Ömür: Mekân kalabalık hayatım. Yani bizde az kişi değiliz anca hazırlanır gelir. Abimler çıktık dedi ben konuştuğumda. Haşmet abimler yani.

İlyas Mesut'a döndü. "O zaman şimdi attır sen."

Mesut: Tamam kaç tane olsun? Eksik olmasın ondan soruyorum.

İlyas: Valla say işte. 10 hatta 13...  Çocuklar tam yer kesin seviyorlar çünkü. 13 porsiyon yap sonra sonra istemesinler bol olsun.

Mesut: Ooo anca beyim. Hemen attırayım beklemeyin siz.

İlyas: Tamam. İçecek de şalgam, meşrubat ne varsa sayıya göre getir.

Mesut yanlarından ayrılırken Ömür Derya'nın sorusunu cevaplıyordu. "Demek anne karnından biliyorlar tadını?"

Ömür: Evet. Ne kadar yediğimi hatırlamıyorum bile. Cidden çok fazla tükettim. Et, ciğer vs. sakatat severim zaten ben. Tiksinmeyince epey yedim hamileyken.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin