Ben geldiiimm!
İki tane bölüm yazıp sildikten sonra nihayet bitirip yayınladım.
Hiç buralarda oyalamayayım buyrun yeni bölüme geçelim. Bol yorum ve beğeni istiyorum. 🙈Keyifli okumalar... 🌸
Artık içerse istifra edeceği için karısının uzattığı son kahveye karşılık kaşlarını çatarak ona baktı Behzat. Oflayarak ilerde merdiven dibindeki çöpe adımladı Mine. Kahveyi atıp geri gelip yanına oturdu. Emine eli başında eğilmiş düşünüyordu. Didem yanında ağlamaktan şişmeye başlayan gözlerle bir noktaya dalmış gitmişti.
Meryem bir köşede Zeynep'le, Bahar bir köşede Orhan ve Kemal'le oturuyordu. Ömür, Behzat'ın diğer tarafındaydı.
"Amcam nerde yenge?" diyerek sessizliği bozdu Zeynep. Gelmemişti İlyas. Daha doğrusu daha yanlarına gelmemişti. Acil çağrılıp gelen başhekim sayesinde her şeyden haberi vardı ve onun odasında Alparslan'la karşılıklı oturuyordu.
Başını dayadığı yerden kaldırdı Ömür. "Bilmiyorum Zeynepçim."
Yanağındaki yaşı sildi Zeynep. Ayağa kalktı telefonunu aldı İlyas'ı aradı. Daha önceki aramaları gibi yine meşgule alınmıştı. Sinirlenip büyük harflerle " GELME ARTIK İSTEMİYORUM." yazdı ve gönderdi. Annesinin yanına oturdu sessizce dudaklarını kemirerek ağlamaya başladı yine.
Çok geçmedi yanında başhekimle göründü İlyas. Arkalarında kucağında önlük paketleri bulunan hasta bakıcı da hızlı adımlarla ayak uydurmaya çalışıyordu. Gelip ortada durdu. Hasta bakıcıdan önlükleri aldı. İlkini Behzat'a uzattı. " Abinin bulunduğu ameliyathane önünde bekleyeceksin al." Dediğinde herkes ciddiyetle ona baktı. İkinci önlüğü Hızır Ali'ye verdi.
" Babanınkinde bekle." Arkasına baktı Ferman'ı gördü ona uzattı. " Tipi abi de sen bekler misin?" diye sorunca Ferman başını salladı aldı. İki önlük kaldı. Tufan için daha geride Bahar'ın iki yanında oturduklarını gördü oraya adımladı. "Hanginiz bekler?"Orhan yerinden kalktı aldı. Yine eski yerine gelip paketi açtı. "Ömür yardım et." deyince diğerleri de ötekilere yardım etti. Hazır olduklarını gördüğünde onlara döndü. " Ö- ölen olursa sadece bana söyleyeceksiniz. Anlaşıldı mı?"
Behzat'ın cevabından sonra hepsi arka arkaya cevap verdi.
Meryem: Sen kimin başında-
İlyas: Ömer'in başında bekleyeceğim yenge. Biz bu ameliyathaneden çıkana kadar tuvalete bile arkanızda adamla gideceksiniz. Alparslan Bey gelip size detaylı bilgi verecek.
Başhekim: Hastanedeki izinli olan güvenlikleri de çağırdık İlyas Bey.
İlyas: Tamam, teşekkür ederim sözümü dinlediğiniz için. Gerçekten benim için çok önemli bir şey. Son dönem yaşadıklarımı duysanız ne dediğimi anlayacaksınız. Peki tamam buyrun siz önden.
Tek tek içeri girdikten sonra bu sefer arkasında beş adamla Alparslan geldi. " Amcamlar girdi mi?"
Meryem: Girdiler ve senin her şeyi anlatacağını söyledi. Bana bak bir tane yalan dolan söylersen seni ellerimle öldürürüm anladın mı beni?
Alparslan: Tamam yenge. Iıı .. Saldırı yurtdışındaki adamlar tarafından yapılmış. Yani son bir saatte aldığım haberler bu yönde. Diğer masa üyeleri de güvenliklerini arttırdı. Amcam ameliyathanede de beklenilecek dedi.
Kimi doktorlar evlerinden geldikleri için kimin ne şekilde geldiklerini bilmiyoruz ve ameliyat sırasında bir şey olabilir dedi. Bakın saçma gelebilir ama liderinin de içinde bulduğu masanın dört üyesi saldırıya uğradı. Lütfen siz de çok dikkatli olun. Bizden habersiz hiçbir şey yapmayın. Boran abi bir gelsene.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..