144. BÖLÜM /// KÜÇÜK İSYANLAR

647 45 37
                                    


Selam 👋🏽

Yumoş bir bölümle geldim size☺️

Bakıyorum da yorumlarınız baya düşmüş. Bu beni düşündürüyor 🤔

Bir sıkıntı mı var?

Beğenilerinizi ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum.

Ha bu arada yeni gelenlere, kitaplığına ekleyenlere kim bilir belki de başından beri okuyorlardır bilmiyorum ama yine de bir hoş geldiniz demek isterim.
"Hoş geldiniz😉"

Gece kuşlarına iyi geceler 🌃, sabah mis gibi uykularını bırakıp kalkanlara kalkmak zorunda kalanlara da günaydın...☀️

Keyifli okumalar..🌸

İlyas bavulu daireye soktuğunda Ömür evi dolaşmış onu karşılamaya geliyordu. "Gel canım tamam." Kapıyı kapattı ve soluklanmasını izledi.

"Nasıl? Sıkıntı yok dimi?" diye sordu soluklanırken.

Alnındaki teri avucuyla silerken "Yok. O gün baktığımız gibi. Eşyalar vs. gayet güzel." dedi Ömür.

İlyas elini tuttu salona adımladı. "Senin için uygunsa güzelse benim için de tamamdır." Koltuğa kendini bıraktı etrafı inceledi tekrar.

Büyük ve mimarisi güzel bir daireydi. Dört oda ve bir tarafı kocaman mutfaklı büyük bir salon. Bu kısmı biraz da İstanbul'daki evlerine benzediği için buraya olur demişti Ömür. Çocukları her şekilde görebilirdi.

İki yatak odasında giyinme odası ve ebeveyn banyosu mevcut vs. vs. Tam evinin kadınına iki evladına layık güzel bir yuva düşünceleriyle İlyas tekrar bir göz atıyordu.

Vize ve oturum işlemleri daha bitmemişti ama İlyas'ın kurs hocası Umut Bey, bu binayı yapan akrabasına güzel bir müşteri olacağı için hemen onunla görüşmüş ve işlemleri başlatmıştı. Şansının yaver gitmesinin şükrünü içinden içinden yaptı İlyas.

Diğer dairelerin tamamı dolmamıştı ama mevcut yerleşenler toplumun yüksek kesimlerindendi. Ayrıca İlyaslarla birlikte toplam dört Türk aile burada yaşayacaktı.

" Şu oturum izni de hal olsun başka bir şey istemiyorum İlyas."

" Olucak merak etme. Prosedür gereği zaman alıyor işte."

"Evet canım."

"Ev daha rahat artık. Gezeriz tozarız geliriz evimize."

Ömür etrafına baktı. "Hı hı. Ama önce temizlik bitanem." .

"Temiz işte. Eşyalı mis gibi."

İOlmaz. Ben kendim de temizlemem lazım. Sen de bana yardım edeceksin.".

" Hadi ya?"

Ömür başını yana eğdi sert bir bakış attı. "Dört oda İlyas. Mutfak vs'yi geçtim. Dört odanın her bir köşesi, eşyası temizlenecek tekrar tozu alınacak."

"Tamam peki. Allah'tan hepsi yeni ve toz almak kolay olacak."

Ayağa kalktı Ömür. " Üzerimize rahat bir şeyler giyelim ve oda oda başlayalım. Dediğin gibi kolay olacak zaten ama silmeden, elimden geçmeden ne seni ne çocukları yaşatmam bu evde."

O giderken İlyas arkasından baktı kaldı. Son sözünü çarpık bir gülümseme ile tekrar etti. " Ne seni ne çocukları yaşatmam bu evde. Bak bak." Sonra soldu gülüşü. Kendi kendine konuştu. "Ordan oraya savurdun kızı, çocukları... Ne yapsın?"

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin