Emine'nin kaçırılma olayının üzerinden 1.5 ay geçmişti. Kıskançlık , kırgınlık sonrasındaki kaçırılma vakası yüzünden Emine için geçen bir buçuk ay güzel ama her an bir şey olacak korkusu ile geçmişti. Olayın etkisinden midir bilinmez bir tuhaftı son bir aydır . . Birkaç kere bulantıları olmuştu ama sinirden stresten olduğunu düşünmüştü. Şimdi şu karşısındaki yumurtanın kokusundan mıdır bilinmez yine midesi bulanmaya başlamıştı. Yüzünü ekşiterek yumurtaya bakıyordu. Haşmet onun bu tuhaf halini fark etmiş ona bakıyordu.
Haşmet: Emine niye yemiyorsun ? Hasta mısın yoksa ?
Emine : Yok canım hasta değilim ama bu yumurta bozuk olabilir mi size kokmuyor mu?
Mine : yok abla bozuk değil yeni getirttim hem bozuk olsa yaparken anlardım.
Behzat tabağındaki yumurtadan bir lokma aldı . "Yok yenge gayet güzel taze taze"
Emine: Allah Allah bana öyle geldi herhalde.
Haşmet : Emine sen yumurtayı çok seversin ne oldu birden ?
Emine : Bilmiyorum canım çok yiyince tiksindim herhalde. Hadi devam edin ben bir lavaboya gidip geleyim.
Emine masadan kalktı odaya lavaboya gitti. İçeri girer girmez öğürmeye başladı. Birkaç dakika sonra kendine geldi. Ne oldu bana ya diye düşünürken birden aklına gelenle eli karnına gitti. Hemen içeriye geçip yatağa oturdu bacak bacak üstüne atıp parmakları ile gününü hesapladı. Aynı hesabı 3-4 kere yaptıktan sonra yüzünde bir gülümseme belirdi. Acaba hamile olabilir miydi? Hemen aynanın karşısına gitti. Karnını okşadı heyecanlandı. " Böyle olmaz daha emin değilim en iyisi test yapmak gidip alıp geleyim....aa yok ben direk Yaseminle konuşayım gideyim bugün yanına" diye kendi kendine konuşarak telefonla Yasemin'i aradı.
Emine: Alo Yasemin . Canım nasılsın?
Yasemin : İyiyim Emine Abla Boranlayım kahvaltı yapıyorum. Sen nasılsın önemli bir şey yok inşaallah.
Emine : İyiyim sorun yok canım.. Şimdi sana bir şey diyecem sakın Borana belli etme .
Yasemin : Tamam söyle abla tahmin ettiğim şey mi?
Emine : Yaa bilmiyorum emin değilim günümü hesapladım baya gecikmişim olaylardan sonra hiç fark etmemişim biliyor musun ? Belirtilerde oldu aslında ben strese korkuya yordum hep.Az önce dank etti. Bugün gelicem yanına emin olalım Haşmete öyle söyleyeceğim.
Yasemin: Tamam abla senle arkadaşını bekliyorum öğleden sonra 2 de.
Emine : Heh. Aferin çaktırma kimseye hadi görüşürüz .
Yasemin : Tamam görüşürüz.
Telefonu kapattı. " Ayy Haşmet çok sevinecek" diyerek sevinçle aşağı indi. Gülerek gelip sofraya oturunca herkes ona baktı.
Didem: Abla iyi misin?
Emine: İyiyim birtanem bir şey mi oldu?
Didem: Yok yukarı çıkarken kötüydün şimdi iyi gözüküyorsun şaşırdım hatta şaşırdık..
Emine: İyiyim düzeldim sonra uzun zamandır görüşmediğim arkadaşım aradı onunla konuştum . Bazı gelişmeler olmuş hayatında bu da beni mutlu etti.
Didem: Hımm anladım abla.
Haşmet: Hangi arkadaşın bu canım?
Emine ne diyeceğini bilemedi Haşmetin bildiği arkadaşlarından düşündü dün konuştuğu Zehra geldi aklına .
" Zehra canım Erzurumdan var ya sana söylemiştim. Eşinin işi kötüydü haksız yere suçlanmıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..