78. BÖLÜM /// GÜVEN

1.7K 48 66
                                    

Uzun güzel bir bölüm oldu keyifli okumalar..🌸

Unutmadan sabah okuyanlara günaydınnn...🤗

Aradan geçen bir haftada Hızır Ali'nin yanında Ceylan devamlı Meryem ise sabah kızlarla gelip akşam onlarla dönmüştü. Hastane yemeklerini ısrarla yemeyen Hızır Ali evden getirdikleri yemeklerden yemişti. Yarası hızla toparlanmış bugün taburcu olacaktı. Eşyalarını topladılar Hızır ve İlyas'ın gelmesini beklediler. Kapının çalıp açılmasıyla sesli bir şükür çeken Hızır ali yattığı yerden hemen doğruldu. " Baba nerde kaldınız?"

Hızır: Geldik oğlum işte.

Didem : patladı patladı nerdeler diye elli kere sordu.

Hızır Ali: dur daha bismillah sen ilkten böyle şikayetçi olacaksan bir ömür nasıl geçecek Didem hanım.

Didem: Geçer geçer sen orasını düşünme Hızır Ali Bey.

İlyas: ben işlemleri halledeyim abi.

İlyas'ın yarım saat sonra   geri dönmesi ile ayaklandılar. Bir yanında Didem bir yanında Zeyneple yavaşça yürüdüler. Daha doğrusu kızlar yavaş yürümek isterken Hızır Ali hızlı gitmek istiyordu.

Zeynep: abi yavaş yarana bir şey olacak ya!

Didem: aynen yavaş yürü biraz.

Hızır Ali: iyiyim ben iyiyim siz hızlanın. Ferman gelmedi mi?

Didem : Geldi aslında alıncaklar varmış onları alacaktı. Mesaj attım arabayı getir nerdesin diye.

Kapının önüne çıktıklarında Fermanda Hızırın arabasının arkasına durdu. " Kardeşim maşallahın var ha!"

Hızır Ali: sağol sağol..

Hızır Aliyi yerleştirdiler yanına Ceylan bindi. Hızır ve Meryem öne geçti.

Ferman: kızlar, İlyas abi hadi geçin.

Diğerleri de arkada onları takip ettiler.

__________

Hayriye hanım : Gelmediler daha nerde kaldiler !!

Alparslan: amcamla konuştum az evvel yoldalarmış babaanne.

Hayriye Hanım: yemekler hazır mi?

Ömür: hazır annecim... sabah çok yemedi dedi Meryem ablam senin yemeklere saklamış kendini.

Hayriye hanım: aferun ona!

Alparslan : Bahçeye hazırlayın bari hep beraber yiyelim.

Ömür: Bilmem anne ne dersin?

Hayriye Hanım: hazurlayun hep birlukte yiyelum..Haber verin ötekilere..

Alparslan kucağında Melek ile evden çıktı. İlk önce Behzatların kapısını çaldı girdi içeri.

Mine: Meleğimmm hoş geldinn..

Behzat: kızz hoşgeldinn..

Alparslan: Öğlen yemeği yediniz mi abi?

Behzat: yok valla yiyelim diyorum yarım saattir beni duyan yok.

Mine ona gözlerini devirip Alparslana döndü. " ne oldu hayırdır.?"

Alparslan: Babaannem hep birlikte bahçede yiyelim dedi. Amcamlar yoldaymış .

Mine: olurr... Biliyorum Didemle konuştum bende.

Merdivenlerden yavaşça inerek gelen Emine Meleği görünce gülümsedi. " Ay Ay ay sen bize mi geldin? Meleğim ...ohh güzelim benim." diye severek kucağına aldı.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin