Keyifli okumalar 🌸İlyas'ın ona sarılmamasına şaşırıp üstüne bir de tamam bırak demesine şaşıran Suzi birden ayrıldı. Sonra gözlerini aşağıya indirdi. İki elinde iki tane erkek çocuk vardı ve ona bakıyorlardı. İlyas , Ömürden gözünü ayırdı ona baktı.
" Meraba Suzi."Suzi : Bu çocuklar kimin çok tatlılar.?
İlyas: Benim oğullarım Yİğit ve Eymen.
Suzi'nin gülen yüzü değişti. Eğilip baktığı çocuklardan gözünü ayırıp doğruldu. " Anlamadım senin çocukların mı?"
İlyas: Evet benim çocuklarım.
Suzi: aaa..ııı ...anneleri nerde peki çok merak ettim.
İlyas arkasını işaret ederek Ömürü gösterdi. " Hayatım gelsene."
Ömür yaklaşırken Suzi onu baştan aşağı süzdü. Bu kadın çok güzeldi. Ömür yanlarına gelip İlyas'ın yanına durdu. " Hanımefendi kim canım?"
İlyas: Suzi...bir ara bizimle iş yapmıştı.
Ömür tek kaşını kaldırdı. " hımm ...anlatmıştın...Merhaba ben Ömür Çakırbeyli İlyas'ın eşiyim ." diyerek elini uzattı. Suzi elini sıkarken " Merhaba memnun oldum ve çok şaşkınım." dedi.
Ömür tavrını bozmayarak " niçin?" dedi.
Suzi: Ben..ııı...Ben İlyas'ı bu şekilde görebileceğimi düşünmemiştim.
Ömür: nasıl görmeyi bekliyordun " free" mi?
Suzi yıllar önceki sorusunu Ömürden duyunca kaşlarını hafif çatıp başını yan yatırdı ona baktı. İlyas araya girdi. " ııı...suzi hoş geldin...bizim şuan misafirlerimiz var ..kendileri benim için önemlidir...izin verirsen onlarla yemek yiyecektik..sonra bir ara fırsatımız olursa abim ve Alparslan'ın olduğu bir yerde seninle konuşuruz tabii vaktimiz olursa. "
Suzi gülümsedi. " Ben de size katılabilir miyim? Ben de senin misafirinim ve senin için önemliyim.
Ömür: davetsiz misafirleri pek sevmeyiz biz ..
Suzi somurttu. Kendisine anne diyerek bacağına sarılan Yiğite eğilen Ömür " efendim annecim...hadi gel gidelim artık acıkmışsınızdır ..babası hadi gel oğlumuzu da getir." dedi. Tahir ve Nefesi de buyur ederek masaya doğru ilerledi. İlyasta dönüp giderken Suzi seslendi. " İlyas"
İlyas geriye döndü. " sonra suzi sonra" dedi ve Eymeni kucakladı gitti. Masaya geldiklerinde İlyas Suziye sırtını dönüp oturdu . Ömürde tam karşına oturdu ve sık sık Suziye baktı. Uzaktan izleyen Enişte ve Zafer , İlyaslara doğru yürümeye başladı. Yanlarına gittiklerinde Enişte boş olan sandalyelerden birine otururken Zafer tepesinde dikeldi.Enişte: İlyasım Suzi neden gelmiş.,?
İlyas gergin yüzüyle " Ne bileyim ben enişte?" dedi.
Enişte: Kaç yıldır nerdeymiş.,,?
İlyas: ne bileyim ben ? Beni alakadar etmiyor artık.
Ömür Zafere baktı. " Zafer abi suzi otele ne zaman giriş yapmış...eğer bugün değil de daha önce yapmışsa ve siz bunu bilmiyorsanız sizi otelde tutmanın bir anlamı yok dimi?" dedi.
Enişte : ııı...Ömür ben siz konuşurken resepsiyondaki arkadaşları aradım sordum. Bu sabah giriş yapmış.
Ömür: hımm...
Ömürün sert bakışlarından iki koca adam da tırstı derince bir yutkundular. Enişte Suziye baktığında onları izlediğini gördü.
Tahir: bu suzi kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..