Keyifli okumalar 🌸
Akşam gelecek misafirler için yemek hazırlığına erkenden başlayan Mine dalgın dalgın bir şeylerle uğraşıyordu.
Mine: bugün gelecek mi acaba? Off ... bir ay oldu hiç gelmedi. Normalde sürekli gelirdi. Benim yüzümden bu eve ayak basmadı. Dışarda toplandıklarımızda da gelmedi. Hayatının hatasını yaptın bence otur cezanı çek Mine.
Bu kendi kendine konuşmaların sonunda Zeynep geldi. " Minnoş napıyorsun.? Hadi sana yardım edeyim."
Mine : akşama misafir var canım yemeklere karar verdim şimdi yapıyorum.
Zeynep: kimler geliyormuş ?
Mine: Haşmet abiler, Tipi abiler bir de Tufan abiler.
Zeynep: hımm Behzat abi bu sefer gelir mi ki?
Mine : ıı..şey bilmem ki.
Zeynep: Bir ay oldu gelse gelirdi bu zamana belliki istemiyor.
Minenin suratı düştü ama sormaktan da geri durmadı. " Zeyno sana bir şey sorucam?"
Zeynep: Sor.
Mine: Onu nasıl geri kazanabilirim? Yani kendimi nasıl affettiririm. Bir aydır karşılaşmadık bile. Bu sürenin uzunluğu vazgeçtiğini göstermiyor mu? Boşa bu kafamda mı kuruyorum acaba?
Zeynep Haşmetin dediğini hatırladı. Bir şey dememeye karar verdi ama Mine'ye de dayanamadı.
Zeynep: Bilmiyorum. Behzat abi farklı biri .. zaten çok hızlı oldu her şey... sen öyle bir şey yaptın ki başlamadan bitti . Neyi sever neyi sevmez öğrenemedin bile. Yengeme de soramazsın.
Mine : Yok Ömür'e soramam. Ona çok mahcubum. Sağolsun o bir şey de demedi. Saygıyla karşıladı ama ben çok rahatsız oldum.
Zeynep: O gün AVM de hiç böyle şeyler konuşmadınız mı?
Mine: Yok hayır..sadece saat sevdiğini biliyorum. O gün zaten benim beğendiğimi değil kendi beğendiğini aldı.
Zeynep: Bilmiyorum Minnoş ..yardım edeyim dedim ama hiçbir şey bilmiyoruz. Peki yemeklerden sevdiği bir yemek yok mu?
Mine düşünür.
Mine : Yaprak sarma, patatesli poğaça börek, karnıyarık ıı bir de profiterol çok seviyor. Yani anladığım kadarıyla..
Zeynep listeye baktı . " Ee sen zaten listede yazmışsın bunları." Dedi.
Mine: aa yazmışmıyım gerçekten.
Zeynep: Minnoşum sen kendini kandırmışsın bence. Daha da bir şey demiyorum.
Mine: Zeyno tamam kapatalım konuyu. Hadi yufkaları getir.
Zeynep getirdi beraber yapmaya başladılar.
Saatler geçti Lütfiye geldi yardıma başladı. Zeynep birkaç bir şeye daha yardım edip kaçtı odasına... Ömür de geldi salatayı yaptı. Herkes gelmişti masa hazırdı, hepsi yerine oturdu.. Hızır buyrun dedi ve başladılar.Hayriye Anne: Haşmet, Behzat ne zaman dönüyor. Niye gelmiyor buraya yeminli midur da?
Haşmet : Bilmem.. sanmıyorum ama.. 15 gündür Ankara'da biliyorsunuz zaten. Oradaki işleri halletmiş bugün dönücem dedi. Buraya uğrar mı bilmiyorum. Gelmiş olması lazımdı.
Zeynep: ayy ona söylediğim kitapları imzalatabildi mi acaba?
Ömür : Ne kitabı Zeynepcim.?
Zeynep: Ona bir liste attım. Ankara'daki kitap fuarında neredeyse beğendiğim yazarların hepsi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomansaHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..