Satır arası yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum..
Keyifli okumalar 🌸
Hızır Ali'nin bakışları altında ne diyeceğini bilemeden telefonu masaya bıraktı. Bunun üzerine Hızır Ali telefonu aldı cebine attı. Eğilip bir elini masaya dayadı. " Gerçek yüzünü göstermeye başlıyorsun demek ..güzell...bu hoşuma gitti. " dedi doğrulup gitti. Asansöre binerken İlyas'ın telefonundaki açık kalan sayfalara baktı. Ömürle ve çocuklarla olan fotoğraflara baktığını gördü. Rehberde Ömürün olduğu kısma da baktığını gördü. Kapatıp cebine attı durunca indi odaya amcasının yanına girdi.
İlyas: gel yeğenim. Ne yaptın.?
Hızır Ali cebindeki telefonu çıkarıp ona uzattı. " Yengemin telefonunu aldı . Sonra da sizin fotoğraflarınıza bakmış sonra ben aldım zaten."
Fotoğraflara bakan İlyas önce Behzat'a sonra ona baktı." Hanımlar haklı çıkacaklar . Bunun derdinin bir yarısı da benim galiba."
Behzat kafasını sallarken Hızır Ali " evet amca " dedi.
İlyas: şunu halledelim bir an evvel başıma bela olacak belliki. Ömürün telefonunu neden aldı acaba.?
Behzat: sen dedin ya az evvel derdinin yarısı da benim diye . Belli ki ayırma planı yapacak. Bu koca meselesi de plan bence. Yalan söylüyor o adam onun kocası falan değil. Kocası olsa çoktan yanına gitmişti. Adamın olduğu yere bizden başka bir Allah'ın kulu gitmemiş.
İlyas: bana bakın bundan kimseye bahsetmek yok. Biz demiştik laflarına katlanamayacağım bu sıralar.
Behzat: tamam.
Hızır Ali: tamam amca.
İlyas: bir açık yakaladık . Bakalım Ömürün telefonunu napacak. Sen al bunu konuştuğumuz gibi onun yanında bana geri ver çakmasın bir şeyler.
Hızır Ali: tamam amca.
Biraz daha oturduktan sonra Ferman ve Hızır kucaklarında çocuklarla girdiler. Babalarını görünce sevinçle cıvıldaştılar. Yiğit’in “ Babaaa..baabaa “ demesiyle İlyas abisindeki Yiğiti aldı hemen. Ferman Eymenle oturdu Behzatın yanına. " Hoş geldin paşam. Dayı de bakim sende hadi daaayııı."
Eymen: Babaaaa..bbaaabaa..mmm
İlyas: uğraşma demeyecekler Behzat.
Hızır : bir yere giderken çıtları çıkmıyor ama evde her yere saldırıyorlar.
İlyas: gezmeyi seviyorlar ...malum her yere götürüyor Ömür.
Ferman: öyle deme halamın en büyük hayaliydi çocuklarını gezdirmek. Küçükken beni parka götürdüğünde hep söylerdi bir gün seni değil kendi çocuklarımı buralara getiricem sen o zaman büyümüş olacaksın ben bakıcam sen salıncakta onu sallayacaksın derdi. Ne kadar içten istediyse neredeyse hepsi oluyor.
Hızır : temiz gönlün ettiği dua kabul olmaz mı oğlum? Allah daha çok yaşatsın güzel anılarını , hayallerini.
Behzat: amin abi haklısın.
İlyas: amin abi sağol.
Bir süre ikizleri izleyip odada bir kenara kaldırdıkları oyuncakları çıkarım önlerine bıraktılar. Oyuncakları gören ikizler hemen içlerinden bir tanesine yöneldi. Daha önce oyun parkına gittiklerinde çok beğendikleri şişme eşeklerden hem eve hem buraya almıştı Hızır Ali. Onlara yöneldiklerinde Hızır Ali Eymen’i hemen bindirdi tutmayı ihmal etmeyerek zıplamasını sağladı. Ferman da Yiğiti aldı bindirdi. “ Bunları çok sevdiler ya.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Roman d'amourHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..