71. BÖLÜM/// GÖRÜCÜ

1.1K 49 161
                                    

Herkese merhaba...😃

Nasılsınız?

Bölüm ismi sizi şaşırttı tahmin ediyorum bakalım görücü kime geldi neler oldu?😊

İyi okumalar....🤗💕

Avludan girdiklerinde eve dönmenin hatta amacına ulaşmış bir şekilde dönmenin rahatlığını hepsi hissetti. Haşmet ve Hızır önde evlere doğru ilerlediler. İkisi birbirine iyi akşamlar dedikten sonra Çakırbeyliler bir tarafa Façalılar bir tarafa ayrıldı. Çalınan kapıyı Ömür açınca Behzat İlyasa seninkiler burda diye seslenince o da geri dönüp oraya doğru yürüdü.
İlyas'ın gitmesi ile Hızır Ali ve Zeynep birbirine baktı. Hızır Ali gel gel yapıp babalarına seslenmeden İlyas'ın arkasından gittiler. Hızır hiçbir şeyden habersiz kapıya gidip çaldı . Beklerken arkasında Hızır Ali olduğunu sanıp sıkıntı çıktı mı diye sordu. Cevap gelmeyince dönüp baktı ki kimse yok. Diğer eve baktığında en son giren oğlunu görünce eşek sıpaları diyerek Meryem'in açtığı kapıdan girdi.

Meryem: hoş geldin .

Hızır : hoş buldum Meryemim.

......

Diğer evde ikizler İlyas'ın girdiğini görünce bağırış çığırış ona doğru yürümeye başladılar.

İlyas: Aslanlar!!..Gel! Koşun koşun!

Diz çöküp ona yaklaşan oğullarını bellerinden tutup birini bir kolunun altına diğerini öbür kolunun alıp uçuyoruz diyerek birkaç tur döndürdü. En sevdikleri oyun olan bu uçak oyununu oynamaları onları kahkahalara boğdu. Şu birkaç dakikayı diğerleri gibi gülerek izleyen Ömür çocuklara yeni yemek yedirdiği için üzülerek böldü.

Ömür: İlyas! Yeni yemek yediler.! Hayatım.! Kusacaklar.

Duyduğu ile bir anda duran İlyas onları indirip kusmak yok diyerek öpmeye başladı. Bacaklarına yapışan çocuklar ile karısına baktı.

İlyas: onlar yemişler ama ben zil zurna açım Ömür.

Behzat: Allah rızası için yemek hazırlayın ölüyorum açlıktan.

Ömür : tamam elinizi yüzünüzü yıkayın biz hazırlayalım sofrayı.

İlyas: tamam al Ömür çocukları... hadi anneye gidin..hadi hadi..

Az sonra Haşmet'in başlaması ile herkes pür dikkat yemeklerini yemeye başladılar. Babasının kaşığını takip eden Yiğiti gören Haşmet güldü.

Haşmet: İlyas çocuğa da versene.

Haşmetin dediği ile Yiğite dönen İlyas " sen yemişsin oğlum." Diyerek devam etti. Yiğitin cevap olarak çıkardığı sesler ile hepsi gülümsedi. Kaşığın ucunda pilav verdi. Arkasından biraz da yoğurt verdi. Afiyetle yiyen Yiğit ikinci için ağzı açık bekledi.

İlyas: Ömür çocuk doymamış .

Ömür: yediler ama baya.

Emine: evet hatta ona ben yedirdim. En son kafasını çevirdi almadı ağzına . Doydu diye kaldırdım bende.

İlyas: doymamış kapanışı babamla yapacam demiş dimi lan.?

Yiğitten gelen garip sesler ile bu sefer sesli güldüler. Gülüşme seslerine alkış yapan Yiğiti Ömür başından öptü.

Onlar yemek yerken kendi halinde ortalarda dolanan Eymen yanlarına geldi. Babasında kardeşi olunca o da Behzat'a gitti. Bacağında hissettiği el ile yere bakan Behzat hemen kucağına alıp oturttu.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin