Keyifli okumalar 🌺
Beğenmeyi ve yorumlamayı unutmayın...
Bir Behzat yazıyorum of of olsa da yesek tadında...
Bu adamı ayrı bir seviyorum 🥰
İlyas ve Behzat'ın baba hâllerini görmeye hazır olun.Behzat’ın çıkmasıyla Ömür telefonu çevirdi, bekledi. “ Alo Didem. Halacım naptınız?”
Didem direksiyondaki Emine’ye baktı sonra arkaya çocuklara ve yola baktı. “ Hala biz çoluk çocuk geliyoruz . Duramadık evde. Bebek nasıl gördünüz mü bir daha? Yengem nasıl?”
Ömür önce gülüp sonra cevapladı. “ İyiler az evvel odadaydı şimdi yine küveze aldılar. Tamam siz gelin öyle konuşalım. Altınca katta özel odalardan birindeyiz.”
Didem: Tamam hala az kaldı zaten.
Mine: Ne oldu Ömür?
Ömür: Hepsi çocuklarla yoldalarmış.
Mine acısını unutup yavaşça güldü. “ Ayyii bir anda nasıl oldu her şey.”
Ömür: Valla sabırsız çıktı bizimki. Hiç beklemiyorduk. Doğum başladı deyince kaldım öyle bir süre elimde peçete ile. Yiğit kustu yolda onu temizliyorduk kenara çekmiştik arabayı. Sonra apar topar geri geldik.
Mine yavaşça kıpırdamaya çalışarak cevap verdi.
“ Yumurtadan dimi? Behzat çok verdi o kadar dedim fazla verme kusuyor diye.”
Ömür: Dinlemedi tabii yolda çıkardı çocuğum hepsini. Sevdireyim derken tiksindirecek .
Mine: Seviyor zaten yiyorki Yiğit yumurta.
Ömür: Evet de senin kocan anlamıyor daha çok yesinler diyor.
Mine : Bakalım ben napıcam. Başladı benim de imtihanım.
Ömür: Allah kolaylık versin canım.
Mine : Sağol canım… ahh bu ağrı normal mi ya?
Ömür: Sık dişini geçer azalır biraz sonra. Çok dikişin yok valla şanslısın.
Mine: Az evvel o kadar çoktu ki kıpırdayamıyorum da hemen acıyor. Sesimi çıkarmadım .
Ömür: Fark ettim ben anlıyorum seni.
Mine: Ömür sen direk cennete alınmalısın bence. Sen nasıl normal doğurdun ya?
Ömür gülümsedi. “Allah yardım ediyor canım. Ben kendimi hazırlamıştım her duruma. Çok şükür sıkıntı çıkmadı.”
Mine: İyi ki seni dinleyip egzersizleri erken ve sık sık yapmışım. Yoksa belki zor olurdu. Evde ve erken doğurdum şaka gibi.
Ömür gülümsedi elini tuttu. Konuşurlarken kapı çaldı telaşla açıldı. “ Hala’”
Herkes hızla doldu içeri.
Hayriye hatun:: Ahh yavrum..gözün aydun..iyi misun?
Hatice: Mine iyi misin? Nasıl oldu duyunca aklım başımdan gitti.
Lütfiye : Güzel bacum benim.
Mine : İyiyim abla . Kızım da iyi. Annemi oturtun bir yere.
Ömür çocuklarla geldi.
Didem: Hala diğerleri nerde?
Ömür: Aşı olmaya gittiler canım.
Didem: Neden ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..