126.BÖLÜM/// YASEMİN-BORAN

876 57 51
                                    


Merhaba nasılsınız?
Yorum atmayı ve beğenmeyi unutmayın😊

Keyifli okumalar..🌸

Hızırlar çıktıktan birkaç saat sonra Hatice ve Merve geldi. Zeynep hiç oturmasına izin vermeden dışarı çıkmaları gerektiğini söyledi ve çıktılar.

Merve: Ne oldu çıktık apar topar?

Zeynep arabasını açıp çantasını arkaya koydu. " Bin hadi bin." Hareket ettiklerinde Merve kemerini taktı ve ona baktı. " Seni dinliyorum."

Zeynep: Sen var ya aptalın önde gidenisin.

Merve: Yavaş..

Zeynep: Sana anlatacaklarımdan sonra yavaşı göreceksin sen.

Merve: Çatlatma artık söyle.

Zeynep: Otele gidelim bir İpek Hanımla görüşücem sonra da terasta oturalım dökelim ne var ne yok.

İlyas'ın araması ile telefonunu açtı. " Amcacım."

İlyas: Zeyno, İpekle görüşmen lazım bugün unuttum sana söylemeyi.

Zeynep: Aradı beni de gidiyorum şimdi.

İlyas: Heh tamam yeğenim. İyi idare etti biraz nazını çek bir zahmet.

Zeynep: Merak etme o iş bende. Görüşürüz öptüm.

İlyas: Görüşürüz.

Otele geldiklerinde Zeynep İpek'in yanına giderken Merve özel kata çıktı.

İpek: Zeynepçim hoş geldin.

Zeynep: Hoş buldum İpek Hanım. Nerden başlayayım ben söyleyin.

İpek: Dur bakalım otur bir konuşalım. Neler oldu ne yaptınız, Fermanla Didem iyi artık dimi?.

Zeynep: Teşekkür ederim..ııı iyiler onlar da birkaç güne dönecekler. Seni yalnız bırakmak zorunda kaldık ben çok üzgün olduğumu tekrar söylemek isterim sana. Didem de çok üzgün biliyorsun.

İpek: Zeynepçim başınıza gelen şey normal bir şey değil. Keyfi olan bir şey hiç değil. Hızır ve İlyas Bey bilmem gerekenleri sizsiz bir süre idare etmem gerektiğini söylediler zaten.

Zeynep: Sağolun.

İpek: Ayrıca çok boşta bıraktınız sayılmaz. Reklam çalışmalarını gösterdi arkadaşlar. Fotoğrafları seçtik, internet sayfasındaki yenilemeye eklenecek hepsi.

Zeynep: Ya öyle mi? Canla konuştum birkaç kere sordum durumları ama hazırlandığını bilmiyordum.

İpek: Mutfaktaki yenilemeden de haberin yok o zaman.

Zeynep: Yok.

İpek: Yeni yemekler eklenecek menüye. Şef ilanlarımızı bugün veriyoruz.

Zeynep: Hadi ya neler gelecek peki.

İpek: Son zamanlar da Uzak Doğu'dan müşterilerimizde artış tespit ettik. Orta Asya'dan da müşterilerimizde artış var. Siz yokken konferans salonumuz epey önemli isimleri ağırladı. Geri dönüşler güzel olunca biz de böyle bir jest düşündük. Henüz amcanla görüşmedik ama sıkıntı olacağını sanmıyorum.

Zeynep: Büyüyoruz yani .

İpek: Zaten büyüğüz Zeynepçim.

Zeynep: Daha da büyüyoruz o zaman.

İpek: Bak bu oldu işte.

Zeynep kapıdan girdiğinde Merve neredeyse haykıracaktı. "Nerde kaldın be! Ne konuştunuz bu kadar saat?"

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin