26. BÖLÜM // HAYALLER

1.3K 40 16
                                    

Sabah gözlerini ilk açan Emine olmuştu..hafif başını kaldırıp komidinin üzerindeki telefonunu alıp saate baktı..8 di..sonra Mineden gelen mesajı okudu.

" Ablacım biz uçağa geçtik inince ararız her şey yolunda merak etmeyin🤗 " yazıyordu.

Gülümsedi..telefonu yerine koydu , koyarken Didemin yaptırdığı özel çerçeve içinde aile fotoğrafını gördü..dış çekimde Haşmet özellikle istemişti bu pozu ..herkes vardı. Mine Behzat çocuklar Haşmet ve Emine.. hepsi o pozda o kadar doğaldı ki.. mutluluklarını yansıtmışlardı..Ferman bile...

Gülümseyerek fotoğrafa bakarken ..belindeki Haşmet'in kolunu aldı ona doğru döndü tekrar aynı yerine koydu..Haşmet bir iki kıpırdayınca hemen yanaştı göğsüne başını koydu ..elini yüzüne götürdü.. gözlerini yumdu.. biraz daha uyumak istedi..ama bu imkansızdı çünkü her ne olursa olsun hep erken kalkardı.

Öylece durarak anın tadını çıkardı..Ne kadar öyle durdu bilmiyordu. Yavaşça kalktı..banyoya gidip saçını düzeltti yüzünü yıkadı bakımını yaptı. Dün gece duş alıp yatmışlardı gerek yoktu almaya..çıkıp üstünü değiştirdi. Telefonunu alıp yavaşça odadan çıktı. Aşağı indi balkona çıktı temiz havayı içine çekti..Güzel bir kahvalti hazırlayayım dedi ve mutfağa girdi..
...
Haşmet gözlerini açtı yanına baktı Emine yoktu..aşağıdan sesler geliyordu belli belirsiz anladı hemen.. kalktı gerindi..banyoya girdi çıktı.. üstünü değiştirip odadan çıktı.. aşağıya geldiğinde Emine'nin kendi kendine konuşmasını kapıya yaslanıp dinledi..

Emine: Çay da tamam.. börekler hazır .. Fermanla Didem pizzayı çok seviyor mini pizzalarda hazır..Didem kakaolu kek severdi onu da yaptım ee herşey hazır bir uyandırmak kaldı.

Dedi kafasını kaldırdı ki Haşmet'i görünce korktu.

" Sen ne zaman geldin?"

"Hımm 5 dk oldu sanırım..seni izliyorum..kendi kendine ne güzel konuşuyorsun birazda benimle konuşsana" diyerek yaklaştı tezgahla arasına aldı Emineyi Haşmet.

Emine: olur konuşayım ne istersin..

Haşmet: her şey ..

Emine onun başını ellerinin arasına aldı " seni çok seviyorum..her zaman bana böyle güzel bakmanı istiyorum.." dedi ve öpmeye başladı..

Haşmet: bende seni çok seviyorum..bir şey dicem ..çocuklar uyuyor acaba diyorum..

Emine: hayır ..sen şimdi gidiyorsun onları uyandırıyorsun hazırladığım masada ailecek kahvaltı yapıyoruz..

Haşmet birkaç kere daha öpüp yukarı Didem ve Ferman'ı uyandırmaya çıktı..

Didemin odasına girdi.." Didem hadi kalk kızım..bak Emine ablan kahvaltı hazırladı çok güzel şeyler yapmış..hadi kalk kahvaltı edelim"

Didem uyku sersemi " Baba biraz daha uyusam hı ...ne olur?

Haşmet "hadi kalk saat zaten 11 olmuş hadi. Ferman'ı da uyandırıcam daha.."

Didem'in gözleri birden açıldı..Haşmet gördü güldü" intikam diyorsun dimi"

Didem sanki az önce yalvaran kendisi değilmiş gibi hemen kalktı yatağın üstünden atladı..banyoya koştu..geri çıktı geldi günaydın babacım deyip Haşmet'i öptü sonra geri banyoya gitti..

Haşmet bekledi çıkmasını ..Didem saçını başını düzeltti topladi pijamaları düzgündü böyle dolasabilirdi..çıktılar odadan Fermanin odaya girdiler sessizce ..Didem baş ucundaki suya elini attı. Haşmet hemen tuttu su olmaz dedi kaşlariyla..Didem masumca baktı Haşmet vazgeçmedi Didem bıraktı..

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin