Yeni bölümle karşınızdayımm🤗Umarım beğenirsiniz 🌸
Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 😉❤️
...
Behram : bebekleri nereye sakladınız?
Leon : Sana bunu neden söyleyeyim.?
Behram : Merak sadece merak ...benim kaçırmama izin vermediniz. Kendi ekibiniz çocukları kaçırdı ve onlarla birlikte bir daha gözükmediler. Çakırbeylilerin girip bakmadığı mekanım kalmadı.. Façalıların kadınları da evden çıkmaz oldular. Erkekleri ölünce ee tabi cenaze diye bir şey de olmayınca korku zirve yaptı.
Leon : Adam mı gönderdin evlerine?
Behram: Evin etrafında bir iki tur attırdım. Sessizlik hakim..
Leon: Ne halleri varsa görsünler..Bu korku ile çok tutunamazlar zaten .. Haşmet'in eşinin kardeşi başlarında şuan, o da deli bir tipmiş ..
Behram: Deli evet ama sıradan bir deli değil. Yakındır ayağımıza dolanır. Bunları boşverelim . Çocukların yerini söylemiyorsun madem babalarını kaldırma planını konuşsak artık 3 gün oldu İlyas tam kıvamına gelmiştir.. Delirmiş baya diye geliyor kulağıma.
Leon: Arayalım o zaman..
Behram telefonu çıkardı çevirdi numarayı..
____
İlyas : Abi ne zaman arıcak bunlar? Bir sürü depo bastık hepsi de boş..Tırlardaki mallarda hâlâ adamların depolarında , neyi bekliyoruz?
Hızır : Arayacaklar İlyas, şuana kadar psikolojik saldırı yaptılar. Aramayarak ne olduğunu bilmediğimizi sanıyorlar. Çocukların öldüğünü ya da yurtdışına kaçırdıklarını düşünmemizi istiyorlar. Seni daha da saldırgan hâle getirip hata yaptırmak ve öldürmek istiyorlar.
Konuşurken İlyas'ın telefonu çaldı. Arayan numara belli değildi.
İlyas : Kesin onlar açıyorum .
Hızır: Aç olabildiğince zıvanadan çık.
İlyas kafasını salladı. " Alo kimsin?"
Behram : Merhaba İlyas ..
İlyas : Şerefsiz !!! ÇOCUKLARIM NERDE LAN !
Behram : Bende tabiki..
İlyas: Ne istiyorsun ?(küfür)
Behram : Ölmeni ..
İlyas : Tamam neresi söyle!
Behram: Yo yo hemen değil ..
İlyas: NE İSTİYORSUN LAN ŞEREFSİZ?
Behram : Biraz daha delir..O masada söylediklerini ye biraz.
İlyas: LAN! SENİN GEBERTİCEM! NERDESİN!
Behram : Söylemem hadi bayy..
Kapattı.
İlyas: Seni or..ç.., yav.. ( başka aklınıza ne gelirse sizin hayal dünyanıza bırakıyorum 😁)
Hızır Ali : Amca kapattı..
İlyas sinirle baktı.
Hızır : Alparslan yerlerini biliyoruz dimi bunların?
Alparslan : Evet amca bekleyelim şimdi teyit haberi gelir.
Az sonra telefonu çaldı ve yer doğrulandı..
Alparslan : Leon da Behram da aynı yerdeler..
Hızır o masmavi gözlerini bir sağa bir sola çevirdi birkaç kere düşündü birkaç dakika sonra ayağa kalktı. " Herkese haber verin , şimdi bunlar bizi oynatıp kıvrandırmaya çalışacaklar yani şimdi hazırlıksızlar..Bu gece hiçbirini sağ istemiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..