Merhaba..Bir maceraya bir aşka daha atılıyoruz bakalım Allah işimizi rast getirsin diyelim😂
Yazmak istediğim bir ikili vardı. Bölüm birazda onlara istinaden oldu. 👌
Keyifli okumalar diliyorum 🌸
Kendi sınavını kısa sürede bitiren Ömür, İlyas'ı izlemeye başladı. Hafif yükselip ileriye uzandığında hangi sayfada olduğunu anlamaya çalıştı. Bulunca da kendi kağıdında o sayfayı açtı. Bakış hizasından hangi soru olduğunu anlayınca inceledi. Bilmediği, hatırlamadığı ne acaba diye düşündü. Bir ona bir kağıda baktı. Sırıtıp bir şeyler yazdığını görünce kendi de gülümsedi ve izlemeye devam etti. Son sayfaya geçtiğinde ona baktı İlyas. Göz kırptı o da sessiz bir öpücük attı.
Sıkılınca telefonu çıkardı. Kreşten bir ses yoktu belli ki çocuklarla ilgili bir problem yoktu. Gözetmen yanına gelince kağıdını uzattı gülümseyerek verdi.
Diğerleri çıkarken o çıkmadı İlyas'ı beklemeye başladı. En son ona doğru dönüp dirseğini sıraya yasladı başını avucuna dayadı öyle devam etti izlemeye.
Her hareketini dikkatle izledi. Bu olayı baya ciddiye alıyorduı İlyas. Evlendiği adamla şimdiki adamın arasındaki fark git gide açılıyordu. Bu iyi miydi kötü müydü karar veremiyordu. Sonra yaşadıkları güzel anlar geldi aklına istemsiz gülümsedi. Önlerde iki kişi kalınca telefonunun kamerasını açıp onu kayda aldı birkaç dakika.
Hanımlar grubuna attı. Altına da şunu yazdı:
"Her şeyiyle aşığım bu adama. Sınav sorusu çözerken de eritmezsin be Kara Çocuk. Alev ateş bir kocam var . Başım belalarda aa dostlar. 🔥🫠🥵💞"
Hafif kıkırdadı kimse ne olduğunu anlamadan. İlyas'ın bir anlık napıyorsun bakışına sırıttıktan sonra omuzlarını kaldırıp indirerek hiçbir şey dedi.
Emojilere tekrar bakıp çıktı gruptan iç geçirerek seyre devam etti.
Birkaç dakika sonra İlyas da bitirdi ve kağıdını verdi el ele çıktılar. Asansör beklerken Ömür'ün telefonuna ard arda mesajlar geldi. Öyle ki hemen sessize aldı. Gülerek açtı tek tek okudu hepsini.
Asiye Abla : Sıfatına kurban olsun yengesi onun.
Nefes: Maşallah aşkınıza😘🧿
Zeyno: Amcammm benim yaaa! Yürüyen karizma. 🔥 💥
Minnoşum: Ömrüümm. Aşkın en çok yakıştığı ikinci çift. ( Birinci biziz ✌️😏)
Meryem Abla: İlyasımı böyle de gördüm ya daha da gam yemem. Allah huzurunuzu kaçırmasın bitanem. 🤲🏾
Merve: Alev ateş aldı buralar aşkınızdan. 🔥🔥🔥🔥🥵
Zeyno: Aynen 🔥 Yanıyoruz merkez🔥🔥🔥
Didem 💚: Aşk kadın ya. Nasıl güzel bakıyor şaheserine 😘 Yürü be halam bee! 😘😘
Zeyno: #Ömilforever
Asiye Ablam : O ney gız Zeyno?
Merve: Öm(ür) İl(yas) sonsuza kadar yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Storie d'amoreHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..