Ömür hamileliğinin 6 ıncı ayındaydı artık . Zorlu aşermeler ile zaman çok çabuk geçmişti. Bebeklerin cinsiyeti erkek ve çift yumurta ikizleriydi. Erkek olduğunu öğrendiğinde ev halkı farklı bir sevinmişti.Ömür daha da sevinmişti.
Aradan geçen zamanda gelişmeler oldu tabii. Mesela Haşmet ve Emine Hızır'ın da baskısıyla artık söylemeye karar verdiler. Haşmet , Ferman'ı zaman içinde duruma hazırlamaya çalışmıştı ama çokta ilerleme olmamıştı. Ferman tuhaf bir şekilde kabul etmiyordu. Emine'nin olması onu biraz rahatlatmıştı ama yine de ikna değildi babasıyla birlikte olmasına. Tipi şaşılası şekilde çok sorun yapmamıştı..Haşmet'i seviyordu ablasına iyi bakacağından emindi. Ablasının da mutlu olmaya hakkı olduğunu düşündü .. Fikretle mutluluklarına mani olmuş ama buna karşı durmak istememişti. Yıllar sonra kavuşup bir yıl dolmadan kaybetmek Emine'yi epey sarsmıştı. Bir süre sonra Haşmetler hayatlarına girmişti. Kısa zamanda hasımdan hısım olmuşlardı. Emine, Hayriye ananın demesi üzerine Haşmetleri araştırmış bu hasımlık meselesini ancak bir akrabalık bağı bitirir düşüncesiyle Ömür'ün İlyas'a olan ilgisini fırsata çevirmek istemişlerdi. Bu birliktelikten bir süre sonra Emine onları tanıdıkça Haşmet'e karşı ilgi duymaya başlamıştı. Çabuk toparlanmanın sebebini buna bağlamıştı Tipi .. Bütün bunlar olurken yani ablasında bir şeyler başlarken Haşmet'in bunlardan habersiz olduğunu öğrendi.. Mine 'nin hayatlarına girdiği gece Haşmet'te de bir şeyler başladığını öğrenmişti. Hiç gevelemeden dosdoğru mertçe söylemişti bütün olanları. Merhametini sevdiğini tanımak istediğini istedikçe artık vazgeçemenin mümkün olmadığını anlatmıştı. Bu durumda neden tepki göstersin ki diye düşündü..Kendisinden ve Ferman'dan izin çıkmayacağını bildikleri için bunca zamandır ses etmeden aşklarını yaşadıklarını öğrendi. Haşmet'in bu konuda ablasına zarar gelmesin, laf gelmesin diye çok dikkat ettiğini hiç buluşma talebinde bulunmadığını sadece telefonda mesaj ya da birkaç bakışma ile anlaştıklarını duyduğunda ise zaten az olan öfkesi yok olmuştu.. Bu düşünceli hareketi hoşuna gitmişti.. Ferman konusunda yardımcı olacağını ilk fırsatta ona söyledi. Ferman tarafında ise işler bilindiği gibi zordu. Behzat abisinin Emine ile ilişkisinden haberi olduğunda çok sevinmiş aynı zamanda da bu kadar ayrı kalmalarına çok üzülmüştü. Beraberliklerini öğrendiklerinde Mine ile ortak karar aldılar. Bu karar abisi ve Emine evlenmeden kendilerinin evlenmeyeceği üzerineydi. Onlar her ne kadar hayır deseler de kararları kesindi. İlyas da Ömür'ün ısrarıyla elini taşın altına koyup Behzat'a Ferman konusunda ara ara destek olmuştu.
Bütün bu uzun uğraşlar sonucunda Haşmet dayanamamış bir gün Ferman'ı öldüresiye dövmeye kalkmış Hızır ve diğerleri zor tutmuştu. Ferman babasının bu büyük tepkisi sonucunda boyun eğip tamam dedi ama sadece mola verdiğini kimse bilmiyordu.
Evet şimdi yine bir toplantı çıkışı evin yolunu tutmuşlardı. Yolu izleyen İlyas telefon sesini duyunca gözünü yoldan ayırmadan iç cebindeki telefonu aldı. Çıkarınca ekrana baktı.
"Hazır Olun bir şeyler geliyor .Bakalım bu gece neyin peşinde koşucaz. Alo efendim hayatım."O sırada arabadakiler gülmeye başladı.
Ömür: Hayatım toplatıdan çıktınız galiba .
İlyas : Evet canım az evvel çıktık. Bir şey mi oldu?
Ömür İlyas'ın yıprandığını biliyordu ama elinde değil sürekli canı bir şeyler çekiyordu.
Ömür: Iıı... şeyy..
İlyas : Hayatım canın ne istedi söyle bakalım.
Ömür : İlyas vallaha bilerek yapmıyorum bebekler istiyor . Tamam bu sefer kalsın.
İlyas: Saçmalama Ömür söyle çabuk. Ayrıca bilerek yapmıyorsun biliyorum
Ömür hemen sıraladı. "Bak şimdi . Adana kebap istiyorum ama acılı böyle yanında da acılı şalgam. Sonr-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..