Bölüm adından da anlaşılacağı gibi olaylar aslında bildiğiniz gibi değildi. 😁
Bakalım işin aslı neymiş hadi okumaya…🙈
Satır arası yorumlarda bekliyorum sizi...😁
Zeynep: Ferman!
Hızır Ali elinde kolye ile sert bakışlarla geri döndü Zeynebin omzuna çarparak geçti eve girdi. Odasına çıktı. Girer girmez yatağa oturdu. Başını ellerinin arasına aldı. Sonra kolyeye baktı. Sinirle solumaya başladı. Bir süre sonra zıvanadan çıktı. Boğazını patlatırcasına bağırarak odayı yerle bir etmeye başladı. Gelen seslere dışardakiler üzgünce penceresine baktı. Yangazlar içeri girip odasına çıktılar. Girdiklerinde her şey birbirine girmişti. Hızır Ali sandalyeyi alıp cama doğru atmasıyla büyük bir gürültü daha koptu. Hem ağlayıp hem bağırıyordu. Sabrının sonuna gelmişti artık. Hızla gidip dolabının aynasına yumruk attı. Diğer eliyle de Murat tutamadan diğer aynaya yumruk attı. Fatih aşağı koştu. Mutfaktan havlu kaptı. " Yenge eli yaralandı! Yenge koşun !"
Duyduklarıyla Meryem ve Ömür yukarı çıktı. Yukarı çıkıp halini görünce çığlık attılar. Elleri kan içindeydi.
Meryem: HIZIR! İLYAS!
Ömür: İLYASS !
Alparslan çıktı kendi odalarına girdi. Melek gürültüyle sıçrayarak uyanmıştı. Özlem susturmaya çalışıyordu.
Özlem: Alparslan Hızır Ali kendini kaybetti ?
Alparslan: canım sen çıkma odadan.
İlyas ve Hızır geldiğinde Muratla Ali'yi kaldırıp aşağıya indirdiler. Haşmet eve girecekken elleri kan içinde Hızır Alinin halini gördü Behzat'a döndü. " Bana o iki gerizekalıyı bulup getiriyorsunuz...başlıcam aşklarına da acılarına da çabuk bul getir çabuk!"
Hızır : benim içinde Haşmet benim içinde..
O sırada Ferman ve Didem geri geliyorlardı. Didem Hızır Ali nin ellerini görünce hemen koştu.
Didem: Hızır Ali! Ne oldu! Ayyii!
Hızır : kızım sen gitmedin mi?
Didem: nereye gidicem yaa! Offf Ferman off. Bu kadar ileri gitmeyelim dedim..Aşkım iyi misin?
Hızır Ali : siz ne yapıyorsunuz Allah aşkına Didem.
Zeynep: Ferman!
Ferman: ben Zeynebe ders vermek istedim abicim ama -
Zeynep: ne!
Didem: hadi hastaneye gidelim ! Hadi! Off canın acıyor mu? Aşkım ya böyle yapacağını bilseydim planı söylerdim sana!
Herkes ne olduğunu anlamaya çalışırken Haşmet yaklaşıp hem Ferman'ın hem Didemin kulağından tuttu ama ne tutmak.
Ferman : baba napıyorsun?
Didem: babacım canım acıyor ..baba yapma lütfen.
Eve doğru götürdü içeri soktu kapıyı kapatıp kilitledi. Birkaç saniye sonra çığlıklar bağırmalar gelmeye başladı.
Haşmet : GEL BURAYA ! GEL DEDİM! OĞLUM ŞURAYA GEL!
Ferman : BABA TAMAM YA! BABA İLERİ GİTTİK TAMAM!
Didem : BABA ÖZÜR DİLERİZ ..FERMAN KAÇ !
Ferman : NEREYE KAÇAYIM! OFFF!
Haşmet : FERMAN ! GEL BURAYA !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..