Hızırın gece kalkıp sütlaç yemeleri meşhurdur. Ona bir ortak daha yazdım bakalım kim?😁
Keyifli Okumalar..🌸💕
Haşmet ve diğerleri kapıdan girdiğinde Emineye baktılar. İçeri girdiklerinde salonda uzandığını gördüler. Diğer koltuklara geçip oturdular. Haşmet yanına gitti dizleri üstünde durup elini tuttu. Sakince Emine uyuyor musun dedi.
Gözlerini açmadan hayır dedi. “ Hayır...uyumak ne mümkün uyumak yok artık bana bundan sonra.”
Haşmet: şş..tamam
Emine: ne tamam Haşmet? Çocuğun haline bak . Sence o bunun altında kalır mı? Sen oğlunu benden iyi tanıyorsun .
Ferman: Bir şey yapmayacam. Yeterince hıncımı aldım sen rahat ol.
Emine: Umarım yapmazsın umarım..
Haşmet: Emine yapmadığımız şey sanki neyin korkusu bu?
Emine: Haşmet bir ay kaldı farkında mısın? Doğuma bir ay kaldı. Ya size bir şey olursa .
Behzat : yenge boşuna telaşlanıyorsun. O kim ki bize zarar verecek .
Emine: off ..tamam tamam …
Yavaşça doğrulup kalktı. “ Eve eksik dönmek istemiyorum. Burda milletin evinde çocuğumu doğurmak istemiyorum. Mineye ve bebeğine bir şey olsun istemiyorum tamam mı anladınız mı beni?”
Mine elini karnına götürdü Behzata baktı. “ Behzat?”
Behzat : bir şey olmayacak izin vermem.
Didem Eminenin koluna girdi . “ Hadi gel biz yukarı çıkalım orda uzan biraz .”
Beraber yukarı çıkarken Haşmet onun yerine oturdu arkalarından baktı. Didem odaya getirip yatmasını izledi. Uzanınca kolunu açıp kendisini çağırmasına gülümseyerek ilerledi yanına uzandı sokuldu.
Didem: bir şey olmayacak. İstersen eve dönelim. Babam akşama toplar götürür hepimizi.
Emine saçlarını okşayarak “ Gitmez kızım . Baban intikam almadan hiçbir yere gitmez. Gemide hayatını kaybeden o garibanların intikamını almak için Hızırla sözleşmişler.
Didem: Birinin karısının senin gibi bir ayı kalmış .
Emine: evet canım.
Didem: biri de evlenecekmiş.
Emine : evet canım...Bütün bunların yanında Tarık mıdır nedir Zeynepe göz dikmiş.
Didem: psikopat bakışları bir garip gerçekten. Ferman saldırsın diye elinden geleni yaptı resmen.
Emine: İsteme yapacaktık size yüzüklerinizi takacaktık, siz gelmeden konuşmuştuk.
Didem başını kaldırdı. “ Gerçekten mi?” dedi tekrar yattı.
Emine: evet ama askıya alındı galiba. Şunu halletsinler öyle yapıcaz sanırım.
Didem: tamam peki...Korkma sen babam bir şey olmasına izin vermez.
Emine: vermez canım vermez.
Bir süre öyle durduktan sonra uyuyup kaldılar. Haşmet geldiğinde ikisini de öyle görünce saçlarından öpüp geri çıktı. Aşağıya geldiğinde Didemle uyuduklarını söyledi.
Mine : Behzat biz de çıkalım mı biraz?
Behzat: olur hadi gel.
_____________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..