Sürprizzzz...
Dayanamadımmmmm aklımdakiler uçup gitmeden yazmak istedim. Madem yazdım yayınlayayım dedim. Bence çok iyi yaptım...Peçeteleri alın okumaya başlayın...
Yaylaya geleli üç gün olmuştu. Gençler her gün kahvaltıdan sonra Leylayı da alarak gezmeye gittiler. Bu üç günde Leylayla daha da samimi oldular. Öyleki oluşturdukları watsapp grubuna da aldılar. Geldiklerinin ertesi günü Merve de yaylaya gelmiş o da Leyla ile kaynaşmıştı.
Bugün de kahvaltıdan sonra bahçede toplanıp yaylanın yukarısında yapılacak festivale gideceklerdi. Emine dün gece şalsız dışarda oturduğu için biraz kendini iyi hissetmiyordu. Sabah burun tıkanıklığı ve vücut kırgınlığı ile uyanınca keyifsizleşti. Haşmette ondaki bu durumu fark edince hemen doktora gidelim dese de Emine hayır geçer diyerek onu ikna etmeye çalıştı. En son hazırlanıp aşağıya inerken sert bir tonla kahvaltıdan sonra gidiyoruz diyince tamam deyip daha da ses etmedi.
Emine: Günaydın çocuklar.
Didem: sen hasta mısın sesin bir tuhaf çıkıyor.
Emine: ayyi sorma ya burnum tıkalı ondan böyle çıkıyor. Biraz vücudum da kırgın.
Mine: abla dün şal almadan oturdun dışarda ondan olmasın?
Emine: ondan oldu valla kesin. en nefret ettiğim şeydir burnumun tıkanması.
Ferman: doktora gidelim o zaman.
Mine: İlaç verir mi ki hamile ya.
Haşmet: Daha hafif bir şeyler vardır illaki. Antibiyotik kullanmaz zaten.
Mine: sormak lazım.
Haşmet: Ferman sen sonra arkadan git şu festivale önce bizi götür getir.
Ferman : tamam baba.
Didem: bende geleyim.
Emine: gerek yok kızım.
Didem: tamam sen öyle diyorsan.
Masayı toplarken Zeynep Hızır Ali ile birlikte elinde bazlama ile geldi. " aaa kahvaltı yaptınız mı ? Erkencisiniz. "
Didem: bugün öyle oldu canım.. Elindeki ne ?
Zeynep: Babaannem bazlama yapmış sabah size de gönderdi ama neyse artık yarın sabah yersiniz.
Hızır Ali : Ferman ben geç gelicem sen kızları götürürsün yangazlarla.
Ferman: neden ne oldu?
Hızır Ali: Merkeze inicem işim var?
Didem: ne işin var?
Hızır Ali: Ben sana sonra anlatırım.
Didem kaş göz yaptı ama Hızır Ali sonra sonra diyince ısrar etmedi.
Ferman: ben de geç gidecektim annem hasta biraz babamla doktora götürücem.
Hızır Ali: neyin var abla? Bebekle ilgili değil inşallah.
Emine: aa yok canım soğuk algınlığı oldu herhalde dün dışarda üşüttüm galiba.
Hızır ALi: hıımm tamam . O zaman ben götüreyim onları sen kızları götür. Olur mu Haşmet abi? Sizi hastaneye bırakırım ben gelene kadar işiniz biter .
Haşmet: olur sen götür.
Hızır Ali: tamam hazırsanız çıkalım.
Hızır Ali Fermandan arabanın anahtarını alıp babasınınkini ona uzatınca bekliyorum diyip çıktı.Didem yukarıdan Eminenin çantasını getirdi ve arabaya kadar eşlik etti. Biraz tedirgindi ama belli etmek istemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..