30. BÖLÜM /// İKİSİ DE

1.5K 41 26
                                    

Meryem giyinme odasinda üstünü değiştirirken düşünen Hızıra seslendi..: Hızır?

Hızır : hı..

Meryem: Bu konu hakkında bir şey demicek misin?

Hızır : hayır..

Meryem : nasıl kızmadın mı?

Hızır : kızmadım ama bu onayladığım anlamına da gelmez.

Meryem : Haşmet abiler biliyor sanki ..onayliyorlar galiba..

Hızır: biliyorlar onlarda bizim gibi susmayı tercih ediyorlar.. ikisine de güvenmiyorlar çünkü .. biz de öyle yapıcaz seslenmeyecez takii ciddi olana kadar.. böyle devam etsin ..kötüleşirse Haşmetle konuşurum ben .. şuan bizim keçi o dedikleri haltı yemiş toparlamaya çalışıyor belli..

Meryem: Haşmet göndermez dimi yurtdışına ?

Hızır: yok sanmam..tamam dedi ama bir bahane bulur göndermez.. gönderirse başımız çok ağrır hayatım..

Meryem yatağa girdi " tamam peki seslenmiyoruz beklemedeyiz dimi reis " dedi güldü..

Hızır gülümseyerek baktı.." beklemedeyiz Hayatım " dedi sarıldı.

Meryem: Hızır Ferman çok sinirli bir çocuk üstelik uzun sürede geçmiyor siniri, yol yakınken müdahale mı etseniz Haşmet abiyle..

Hızır: kızımız saçma sapan tanımadığınız birini getirip evlenecem diye diretmesinden iyidir canım..gözümüzün önünde olur fena mı? Daha öncekileri hatırlatma bana şimdi..

Meryem : haklısın tamam.

Hızır: Ferman değişiyor görmüyor musun ? Emine abla konusunda yumuşuyor artık..ayrıca bizi biliyor düşünerek hareket edecektir. Bu uzun süredir olan bir şeydi. Belliki emin olmak istiyor bizimkinden..

Meryem gülerek " Zeyno nun yüzünü gördün mü Haşme abiye nasıl bakıyordu. Dideme de kaş göz yapıyor gitme diye" .

Hızır : gördüm gördüm... düşünerek konuşsun hanım efendi bundan sonra.. neyse tamam hadi uyuyalım ..yarın önemli bir görüşme var ..

.
.
.

Depo..

Ziya: ne zaman saldiracagiz abi? Artık yeter.. kızı çıktı bir şey yapma dedin ...Adam kendi evlendi bir şey yapmadın kardeşi evlendi yine bir şey yapmadın yeğenimin kanı yerde kaldı yıllardır..intikamımızı ne zaman alicaz ..Ankara çalkalanıyor Yılmazlar korkudan intikam alamıyor diye ..

İbrahim: sus lan ! Var bir bildiğimiz sus! Beklediğimiz zaman geldi işte onu en mutlu günlerinde yıkacağıma ant içtim.Bu zamana kadar .Oğlu vurulmuş geçen gün doğru mu?

Ziya : evet abi.. birileri bunları örgüte silah sattı diye göstermeye çalışmış bunlar anlayınca sepetlemişler ama geri dönüp saldırmışlar o çatışmada yaralanmış it.!

İbrahim: biraz iyileşti zannetsinler bakalım ... oğluyla son saatleri Haşmet'in .. yarın halledin oğlunu..

.
.
.
Hızır : Haşmet ben çıkıyorum şimdi fidanlığa gel hemen.

Haşmet : bende seni arayacaktım . Bugün biraz işim var geç gelicem ..acil bir şey mi var?

Hızır : seninle bir şey konuşmak istiyordum kimse toplanmadan.

Haşmet: tamam anladım..

Hızır : o zaman senin işin bitsin başka bir yerde konuşuruz bana haber ver evdeyim bekleyecegim seni.

Haşmet : tamam ..

Telefonu kapattılar. Hızır salona gidip oturdu annesiyle..

...

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin