💕
Umarım beğenirsiniz çünkü bu plan için baya kafa patlattım diyebilirim 😄
Bölüm isminden anlaşılacağı üzere bir aşerme maceramız var. Bakalım aradıklarını nasıl bulmuşlar.😊
Satır arası yorumlarınızı ve yıldızlarınızı bekliyorum 😊 ❤️
Keyifli okumalar ..🌸
Murattan istediği ilacın gelmesi ile Tahir acele ağzına atıp suyla birlikte yuttu. " Çok sızladı lan"
Murat: abi sen geç içeri ikizumla ben nöbetteyiz.
Fatih: he abi sabaha daha var.
Tahir dürbünü uzattı. " Gözünüzü dört açın . Hızır abi bir saate uyandır dedi ama hareketlilik yok olursa onu da beni de uyandırın.
Murat : tamam abi .
Tahir : Mustafa abim nerde. ?
Murat : kaptanla makina dairesindeler.
Tahir: tamam.
Tahirin gitmesi ile yangazlar volta atmaya başladılar.
Fatih: Tarığın mekanı hangisiymiş lan.?
Murat: sordurdum çocuklara merkeze girdikten 300 m ilerde soldaki kafeymiş.
Fatih: he o muymuş ?
Murat: aynen.. cümbüşü kaçurduk ikizum.
Fatih: emin misin ? İlyas abiyle Behzat abinin gözler ayrı oynayi. Takuluruz peşlerine cümbüşün alasını görürüz ikizum.
Murat: nerden anladun sen onu?
Fatih: akşam üzeri Behzat abi yengeyle yürüyüşten gelince içeri girmeden İlyas abim çağırdı yanına. Ayak üstü yarım saat konuştular nerdeyse. Sence ne konuştular.
Murat sırıttı. " Tarığı nasıl öldürelim. Döverek mi ki bu Façalıların tarzıymış , işkence yani. Yoksa tek kurşunla mı öldürsek bu da İlyas abimlerin tarzı vur geç yani. "
Fatih : acaba sonuç ne oldi?
Murat : dönünce bir ziyaret edelim bu iki kankayı.
Fatih : edelum ikizum edelum. Adres bilgisi var elimizde bizi güler yüzle karşılarlar.
Murat: he .
Haylaz gülüşmelerden sonra gece görüş dürbünleriyle suları incelediler. Bir saat kadar sonra açıklarda ışıl ışıl gelen Melek 2 yi gördüler.
Murat: Melek 2 kimin gemisi lan.?
Fatih: bilmem sen burda bekle izle ben uyandırıp geliyorum.
Murat: tamam acele et.
Az sonra Fatih diğerleriyle yanına geldi. Hızır dürbünü istedi bakmaya başladı. Geminin isminin ışıklandırıldı bölüme baktı.
" Melek 2 ...bu kimin gemisi... "Murat: Genconun kızının adı Melek değil miydi?
Fatih: he melekti. Onun gemisi kesin. Aferin lan.
Hızır : Mustafa başkasının olabilir mi bir düşün bakalım.
Mustafa: yok abi Karadeniz'den kimsenin gemisinin adı Melek deguldur. Ha Yangazların dediği doğru bence .
Hızır : tamam hadi bakalım kahve yapın şu uykumuz açılsın.
Kahveler geldiğinde sohbet ederek içmeye başladılar. Sabahın ilk ışıklarında açıklarda Tamar 7 göründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Lãng mạnHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..