59. BÖLÜM/// BEN YAPMAM

1K 53 217
                                    


Evettt gerilim devam ediyor..

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum 🌸

Sakin okumalar..🌸😉

Didem eve gelip salonda oturan babasıgile birşey demeden direk odasına çıktı kapıyı kilitledi. Az sonra arkasından Behzat Fermanı içeri atarak girdi.

Ferman : Amca!

Behzat : NE AMCA NE!

Haşmet ayaklandı hemen “ Ne oluyor? Behzat!

Emine : ne oldu!?

Ömür ve Mine geldiler .

Mine : Behzat sakin olur musun?

Ömür : evet Behzat!

Haşmet : NE OLUYOR DEDİM!

Behzat: Ferman bey babası var demiyor Zeynebi herkesin içinde azarlıyor abi.

Haşmet: neden?

Ömür : abi Zeynep biraz yanlış konuştu . Fermanda ona sinirlendi.

Haşmet: ne dedi?

Ferman: Düzgün konuşmayı öğren dedim baba… bıktım artık ayarsız laflarından dedim.

Haşmet: ne dedi diyorum düzgün anlatın şunu!

Ömür herşeyi anlatmaya başladı. Bitirdiğinde açık kalan kapıdan İkizler ile İlyas geldi dikildi. Haşmet yaptıklarını duyunca iyice gerildi Fermanın yanına yaklaştı. Kimsenin hiç beklemediği bir anda bir tane tokat attı.

Behzat hakkettiğini buldu bakışıyla bakarken Ömür , emine, Mine elini ağızlarına götürüp şaşkınca bakıp kaldılar.

Emine : Haşmet !

Bir parmağını geriye doğru uzatıp Emineye sus diyen Haşmet diğer parmağını oğluna sallayarak “ babası varken kıza bağıramazsın..neyin olursa olsun bağıramazsın! Haklı olsan bile bağıramazsın!..çekersin bir odaya diyeceğini dersin! Babasının annesinin amcasının yanında böyle parmağını sallayıp konuşamazsın! Had bildiremezsin!” dedi.

Ferman yanağını tutup merdivene yönelirken sesleri duyunca odasından inen ve  olanları kapının kenarında dinleyen Didemle göz göze geldi. Elini indirdi. Yaklaşıp Didemin başını ellerinin arasına aldı yüksek sesle konuştu. “ Ne olursa olsun kim olursa olsun benim kardeşimi üzemez anladın . Sevdiğim kız olsa bile.”

Didem başını evet anlamında salladı. Fermanın kolunun altına girip birlikte merdivenlerden çıktılar yukardaki salona geçip öylece oturdular.

Didem: acıdı mı ?

Ferman “ senin canın kadar değil.” deyip saçlarından öptü.

Haşmet: Hızır niye bir şey demedi?

İlyas: bence o da artık hatalarının yüzüne vurulmasından bıktı. Yoksa Ferman buraya tek parça gelmezdi. Behzatı durdurmazdı. Bende durdurmazdım. Yaptığı hoş olmasa da Ferman haklı abi.

Haşmet: Didem niye böyle yaptı anlamadım.

Emine: bir anlık öyle düşünmüştür Haşmet yarın düzelirler.

Kapıdan Hızır Ali girdi. “ Haşmet abi didemle konuşabilir miyim?”

Haşmet: yukarda çık oğlum.

hızır Ali yukarı çıkınca Didemin yanına oturdu. “ Didem”

Ferman Didemden ayrılıp hadi siz konuşun biraz diyerek aşağıya indi. Kimseye bir şey demeden kapıdan çıktı. Zeynepte onlara geliyordu. Fermanın çıkıp gittiğini görünce arkasından seslendi ama Ferman dönüp bakmadan devam etti arabasına binip bahçeden çıktı gitti. Zeynep içeri girdi. Burda da  bir kıyametin koptuğunu anladı. İçeri ilerledi. “ yenge abim buraya mı geldi?”

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin