Ambulans acı sesiyle hastanenin acil kapısına yanaştı. Bezhat ve İlyas hemen arabalardan indiler ambulanstan indirilen Mine'nin yanına koştular . Görevliler ameliyathaneye koştururken birbirlerini bilgilendirdiler. Herkeste peşlerinden koşmaya başladı.. Ameliyathane koridoruna geldiklerinde ilerde Emine'nin de aynı yere girdiğini gördüler.
Haşmet öne geçti" Emine ! İyi misin? İyi olacak mı? Bir şey söyleyin!"
Hemşire : Doktor bey birazdan açıklama yapar şimdi burda bekleyin.
Sonrasında hemen Mine'yi içeri aldılar.. Herkes şoktaydı .. Mine'nin bilinci kapalıydı.
Hepsi ameliyathanenin önünde bir yere dağıldı..Behzat ve İlyas duvara dayanarak çöktüler başlarını ellerinin arasına alıp sessizce ağladılar.
Birkaç dakika sonra koridorun sonundan kendilerine doğru gelen feryat sesleri duyuldu.
Gelenler evdekilerdi.Hayriye Anne : AHHH? KADERSUZLERUM AAHHH YAVRULARUMM!!
Meryem ve Zeynep koluna girmişlerdi..Hepsi ağlıyordu..
Onlardan sonra Ömür ve Didem hastaneye giriş yaptı . Didem onun koluna girmiş Ömür'ün elleri karnında Hayriye annenin sesine doğru yürüyorlardı. Ömür birkaç gün yürüyüş yaparak baya gevşemişti daha rahat yürüyordu artık.. Koruma hemen bir tane hasta sandalyesi getirdi onu oturttu sürmeye başladı hızlıca. Didem önde koşmaya başlamıştı artık..Babasıyla amcasını gördü..Didem: BABAAA! AMCA!
İkiside ağlayarak yaklaştılar onlara sarıldılar .
Ömür: Durumları nasıl? Nasıl oldu bu kaza?
İçeriden doktor çıktı. "Emine Hanım'ın yakınları "
Haşmet- Hızır : biziz doktor bey durumu nasıl?
Doktor Hakan: Başını sert çarpmış ama ciddi bir durumu yok anladığım kadarıyla... iç kanaması yok.. sağ kolunda kırık var ama ciddi değil..şuan her ihtimale karşı yoğun bakımda yatırıcaz. Geçmiş olsun.
Hızır : Doktor bey peki kardeşim Mine onun durumu nasıl?
Doktor Hakan: Ona diğer arkadaşım bakıyor birazdan gelip bilgi verecektir Hızır Bey.
Doktor Soner: Mine Hanım'ın yakınları ?
Dr. Hakan: Soner Hocam buyrun burdalar.
Dr. Soner : Hızır Bey .. Mine Hanım'ın yüzündeki kanamalar kafadan değil cam kesikleri sonucu oluşmuş kanamalar..Kafasının sol tarafında çarpma sonucu oluşan bir şişlik mevcut .. bilinci açık kalabilmiş ama maalesef geldiğinde kapalıydı ..beynin ne kadar hasar aldığını bilmiyoruz ilaçlar ile şişliğin inmesini bekleyeceğiz sonrasında detaylı inceleme ile ameliyata alacağız ..Bunun dışında sol kolda kırık var .. sıkışan bacağında sadece ezilmeler var , morluklar dağılmaya başladı. Kangren tehlikesi gözükmüyor....hava yastıkları göğüs bölgesinin darbe almasını engellemiş ..nefes problemi yaşaması tamamen panikten dolayı idi..iç kanaması yok.. beyin önemli ve bu yüzden hayati risk taşıyor. Her şeye hazırlıklı olun .
Herkes son cümlede yıkıldı.. Behzat yine eski yerine gidip çöktü..
Doktorlar içeri girdiler. Saatler sonra Emine çıktı.
Yoğun bakım odasına aldılar.Hızır , Haşmet ve Didem odaya kadar eşlik ettiler .Camın arkasından onu izlediler. Bir süre sonra Tipi'yi başında bırakıp ameliyathanenin önüne gittiler.
Gece saat 11 civarı Mine ameliyattan çıktı ..Herkes ayaklanıp ona baktı.. Behzat yaklaştı saçına dokundu. Hasta bakıcı izin istedi ve onu götürdü. Hemen arkasından doktor çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Roman d'amourHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..