Masa toplantısı..
"Beyler bu Avrupalılara silah satmayacağız dedik ama aramızda onlarla irtibata geçen , görüşmeler yapanlar olduğu bilgisi geldi kulağıma." diyerek geceyi başlattı Hızır.
Herkes gergin bir şekilde birbiri üzerinde göz gezdirdi.
Tufan : kim peki bu?
Hızır: kim olduğu net değil iki kişiden şüpheleniyorum. Biri hiç ummadığım biri ..duyunca emin olamadım tekrar araştırılsın dedim.. eğer doğrulanırsa yer yerinden oynayacak demektir.
Herkes daha da gerginleşir. Haşmet gergin bir şekilde omzunu oynatıp kafasını sallar. Sinirli bir şekilde Hızıra bakar. Bu bakış İlyas ve Behzatın gözünden kaçmaz . Ne oluyor der gibi birbirlerine bakarlar.
Hızır : Bu iki kişi beraber mi bu işi yapıyor yoksa birbirlerinden habersizler mi bilmiyorum. Her iki şekilde de kesinleşince infazları gerçekleşecektir.
Hızır o gece Haşmete ailelere söyleyecez demiştir ama sonradan söylememe kararı alırlar toplantı gününü bekleyelim der . Haşmet her ne kadar itiraz etse de Hızır kabul etmez.
Hızır : Şuandan itibaren üretim alanına ben dahil hiç kimse giremez . Girmek için hiçbir bahane ile gitmeyin. Bir sonraki toplantıda infazlar gerçekleşir. Toplantı bitmiştir.
Hızır kalkınca herkes kalkar ve dağılırlar. Odasına gittiğinde Haşmette yanına girer ve kapıyı hızlıca çarpar. Tam konuşacakken ilyaslar gelir.
Hızır: lan Haşmet sen değil miydin adamlar mazlumun üstüne bizim mermimizi topumuzu yağdırırsa bizzat ben sıkarım diyen!
Behzat : bir dakika Hızır abi sen ne diyorsun?
Hızır : Ne anladıysan o Behzat!
Haşmet : ikinci kişi ben miyim? Sen ne dediğinin farkında mısın Hızır?
Tipi : Hızır ne diyorsun sen? Haşmet yapmaz öyle şey !
Hızır: iki kere sordurttum lan ! İkisinde de o çıkıyor!
Haşmet : hayır bu imkansız ben öyle bir şey yapmadım !
İlyas : Abi ne diyorsun sen baştan anlat şunu.
Hızır : iki kişiden biri Haşmet İlyas ! Tipi bana mı inanıyorsun ona mı?
Tipi : o dediğin ablamın kocası , doğacak yeğenimin babası Hızır !
Hızır : hain Haşmet ister inan ister inanma!
Haşmet : hâlâ Haşmet diyor !
Haşmet Hızıra doğru hamle yapar İlyas son anda tutar. Hızır da kendine doğru gelen Haşmete hamle yapar ki Behzat tutar.
Haşmet : bana hain diyemezsin LAN !!
Hızır: onu arkamdan iş çevirmeden önce düşünecektin ! BIRAK LAN GELSİN BAKALIM NE YAPACAK!
Haşmet : SENİ GEBERTİRİM! AİLE DEMEM KARDEŞ DEMEM GEBERTİRİM SENİ !
İlyas - Behzat : ABİ DURUN ! ABİ DEME ÖYLE! DURUN YA !
Pencereden binadan çıkış yapanlara bakan Alparslan en son Behram ve Feyyazin çıktığını herkes gittiği halde onların durup yukarı bakarak konuştuklarını görür. Alparslanın her şeyden haberi vardır.
Hızır : NE AİLESİ LAN ! AİLEMİ KALDI! NE ÖLÜME NE DİRİME LAN! ÇOLUĞUNU ÇOCUĞUNU AİLEMİN ETRAFINDA GÖRMEYECEĞİM.!
Haşmet : LANNNN! ÖLDÜRECEM SENİ BIRAK! ! KİMSE BANA HAİN DİYEMEZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..