113. BÖLÜM /// BAŞLAMADAN BİTTİ

1K 57 50
                                    

Keyifli Okumalar

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sert adımlarını yazıhaneye doğru çevirirken arabalardan henüz toplantının bitmediğini anladı. Sağ elinin üstüne baktı. O kadar da çok vurmamıştı ama yine de kızarmış ve şuan sızlıyordu. Dili ile dişi arasında ettiği okkalı küfürle dışardaki Zafer ve Tekin'i başıyla selamladı sağ elini gizleyerek içeri girdi. " Selamın aleyküm herkese."

Haşmet- Hızır: Aleyküm selam.

Haşmet: Bitti mi işin?

Ferman: Bitti baba.

Elini arkasına gizlemesini kapıya yakın, önünde oturan gençler görmüştü. Sandalye göremeyince arkadaki koltuklara gençti oturdu. Eline buz lazımdı ama alamazdı. Mesaj sesiyle eli cebindeki telefona gitti. Bir sürü mesaj tek tek geliyordu. Sesin dikkat çekmemesi adına sessize aldı hemen mesajları okumaya başladı. Hepsi az evvel yolda bıraktığı Merve'dendi.

Ferman ?
İyi misin?
Arabada korkumdan soramadım sakinleştin mi?
Niye dövdün ki offfff!!
Benim yüzümden başın belaya girecek!

En son mesajı cevapladı sadece . " Girmez merak etme. Bu mesele kapandı gitti. Ben Zeynep'e söylerim sadece başka da kimsenin bilmesine gerek yok. Sende çok bekleme anlat her şeyi. Sıcakken halletmek en doğrusu. "

Anında cevap geldi. " Tamam abi. Teşekkür ederim tekrar. "

"Bir şey daha "
"Eline buz koymayı unutma. Yoksa Zeynep hemen anlar ya da sağlam bi yalan bul ."
"Off saçmalıyorum anlatacam diyorsun zaten ...görüşürüz."
" Bir daha suratına nasıl bakacaksam artık.."

Kendisine yöneltilen soruyu duymadan cevap yazdı. " Merve ne çok uzatıyorsun abicim sen ya. Bitti gitti tamam. Dikkat et. Bir şey yaparsa hemen beni ara."

Haşmet: Oğlum?

Gelen cevabı okudu. "Tamam abi. " Telefonu cebine koydu. Ayağa kalkıp mutfağa yöneldi.

Haşmet: Ferman?

Ferman: Efendim baba.

Haşmet: İki kere seslendim .

Ferman:Öyle mi duymadım özür dilerim baba. Ne oldu?

Hızır: Akşam Zeyneple yemek yiyecekmişsiniz ?

Ferman: Evet.

Hızır: Neresi diye soracaktık?

Düşündü neresiydi lan dedi içinden sonra hatırladı. " -----'da küçük bir yere götürücem. Ben oranın yemeklerini çok severim. Onu da götürmek istedim. Ne oldu ki? Bir sorun mu var?"

Hızır: Anladım. Dikkat edin.

Ferman her zamanki sorgulamalardan olduğunu anlayınca rahatladı. Devam etti dolaptan kola aldı. Bu havada ne iyi giderdi ya. Arkası dönük elinin üstüne tuttu biraz. Az sonra Hızır Ali damladı yanına ve sordu. "Kimle kavga ettin sen lan?"

Ferman: Kavga etmedim.

Hızır Ali elinin üstünde basılı olan kola kutusunu kaldırdı. " Anladık abicim. Dökül. "

Ferman arkaya bir bakış attı herkes kendi halindeydi. Önüne döndü. " Trafikte patakladım birini."

Hızır Ali: Trafikte?

Ferman : Evet.

Hızır Ali: Yemedim ama yalanını merak ettim. Inipte dövecek kadar ne yaptı bu vatandaş?

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin