Herkese merhabaa :)Başlamadan sizi bölüme hazırlayayım...
✔️Pınar'ı kısa süreliğine şutluyoruz.
( Bir sahnem daha var onunla ilgili)✔️Behzat adamsın adaaamm 🤜🏼 Ama yalancının mumu yatsıya kadar hayatım 😁
✔️İlyascım canım benim ya 🥰 mimik reis, duygusal kekim 🥲
✔️ Dayı biraz hediyede abarttı bu sefer.. Yani kaza yapan adama da bu alınmaz. :)
✔️ Hızır 😅
✔️ HızDid 🏇🐴
Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum .. Yorumlarınız yazmam da baya etkili , bilginize... ;)
Keyifli okumalar efenim 😊
Huysuzluğu artınca pusetten kucağına aldığı kızıyla mağazada dolaşmaya başlayalı bir saate yakın olmuştu. En sonda dayanamayıp reyonlar arasında Mine'yi aradı göremedi. Acaba çıktı da göremedim mi diyerek puseti alıp kapının önüne gitti. " Nerde kız anan?"
Mine-Pınar : Behzat!
Aynı anda gelen seslerden ilk önce mağaza içindeki Mine'ye sonra dışarıya baktı. Diğer kişi Pınardı. Görmezden gelip içeri girdi Mine'nin yanına gitti. " Yavrum sen nerdesin? Çıktın da görmedim zannettim kapıdaydım."
Mine: Saçmalama nereye gideyim aşkım. Diğer seslenen kimdi? Biri daha Behzat dedi sanki.
Pınar yanlarına gelip " Merhaba. Behzat seslendim baktın ama göremedin galiba?" dedi.
Mine: Merhaba. Ben seslendim bana geldi doğal olarak. Hayırdır senin ne işin var burda?
Pınar: Bayram için geldim. Hem hediye hem de kendime bir şeyler almam gerekti . Siz?
Mine: Biz de kızımıza bayramlık almaya geldik.
Pınar: Ya yerim ben bunu. Bende kuzenimin kızına alıcam. Bade'den iki ay büyük sanırım.
Mine: Biz çıkıyorduk sen bakarsın. Bak ense kısımlarında aylık olarak bebek bedenleri yazıyor onlara göre alabilirsin . Eğer topluysa kuzeninin bebeği bir beden büyük alırsın.
Pınar: Tamam sağol. Evde görüşürüz o zaman.
Mine: Sabah değil miydi sizin şey?
Pınar: Sabah benim işim vardı o yüzden akşama erteledik. Vedalaşırız zaten yarın gidiyormuşsunuz.
Mine: Evet gidiyoruz nihayet.
Pınar: Özledin mi İstanbul'u? Benimki de soru özlenmez mi? Bu yaz kesin gitmeliyim diyorum kendi kendime.
Mine: Özledim en çokta evimi özledim.
Bade'nin elini tuttu sevdi. " Bu güzelliği görmeden dönmem Ankara'ya. "
Mine: Nasip artık bakalım.
Pınar: Hımm planlar var demekki.
Behzat: Biz gitsek mi artık?
Pınar: Aa özür dilerim ben tuttum sizi. Görüşürüz.
Uzaklaştığında Mine sinirle arkasından baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..