32. BÖLÜM /// TATİL MESELESİ😁

1.5K 42 36
                                    


Özlem acıyla gözlerini açtı..Allah'ım bu nasıl bir acı diye düşünürken hemen örtüyü üstünden attı. Atmasıyla çığlık atması bir oldu..Kanaması vardı. Yanına baktı kocası yoktu.

Özlem : ALPARSLANNN!!! AAAAAA!! BEBEĞİMM!

Alparslan korkuyla banyodan çıktı..Yatak kan icindeydi..

Alp: Özlem ne oldu?!! Hayatım !!

Özlem: BEBEK ! BEBEĞE BİR ŞEY OLDU KESİN!! CANİM COK YANİYOR !!

Alp : ben ..ben .yengeme Ömür'e haber vereyim.

Ömil oda ..

Ömür fırladı kalktı yatağından İlyasta ne oluyor diye gözleri yarı kapalı kalktı..

Ömür: Özlem bu Özlem ..bağırıyor kalk çabuk bir şey oldu..!!

Ömür hemen geceliginin üstünü giydi saçını başını düzeltti odadan hızlıca çıktı . Çıkar çıkmaz Alple karşılaştı..

Alparslan: Ömür .. Ömür yetiş ..Özlemin kanaması var!

Ömür : NE !

İlyas ne oldu lan diye geldi arkadan ,Ömür çoktan gitmişti .

Alparslan: amca bilmiyorum..kanaması var ..

İlyas duyduğu ile kendine geldi.." arabayı hazirlat hemen hastaneye götürelim çabuk ! ben üstümü giyip geliyorum.." dedi..

Hızır ve Meryem ne oluyor diye diğer taraftan odaya geldiler..

Ömür : ÖZLEM SAKİN OL BİR ŞEY YOK .! ALPARSLAN HASTANEYE HADİ..BEN USTUMU GİYİP GELİYORUM ASAGİ İNDİR KUCAGİNDA HADİ!

Meryem: ne oldu?

Ömür: abla kanaması var !

Ömür odaya gidip üstünü değiştirirken İlyas " hadi acele et Ömür.." dedi telaşla hemen çıkıp arabaya koştular Alparslan Özlemi kucağında indirmiş arabaya koyuyordu..

Herkes kapıya seslere koştu..
Ömür : abla siz çocuklara bakın ..biz gidiyoruz..

Meryem: tamam haber edin.. Allah'ım sen koru..

Hayriye Anne: Allahim bize bu acıyı yaşatma ..torunumu bize bağışla..

Zeynep: anne bir şey olmaz dimi..

Meryem: bilmiyorum kızım bilmiyorum .. tehlikeli bir durum .. inşaallah bebekle ilgili bir kanama değildir..

Yolda Ömür yasemini aradı . Evden çıkmaya hazırlanan Yasemin hızlı olup arabasına atladı..

Hastaneye geldiklerinde Özlem ağlıyordu. Yasemin de aynı anda geldi. Hemen hasta bakıcıları yönlendirdi..

30 dakika sonra ...

Yasemin ameliyathaneden çıktı ." Sakin olun..bebekte Özlem de iyi"

Stresten korkudan mahvolan Alparslan ona baktı teşekkür edercesine " neden...neden ..olmuş peki ..bu kanama?"

Yasemin : yerleşme kanaması diyoruz buna . Normaldir görülebilir..Fakat anne ve bebeğe bir zararı yoktur.. telaşlanma şimdi odaya alicaz Özlemi..

Ömür: ohh ..çok şükür..Allah'ım ..çok korktum..

İlyas : çok şükür..

Biraz sonra Özlemi odaya aldılar .Alparslan ile yalnız kalsınlar diye Ömür ve İlyas girmedi odaya evi arayıp bildirdiler olanları, çocukları sordular. Huysuzlanmaya başladıklarını öğrendiler. Ömür taze meyve suyuna bebe bisküvisi koyup yedirmelerini söyledi.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin