Güzel bir bölümle karşınızdayımm🌸
Ben severek eğlenerek yazdım bakalım siz nasıl bulacaksınız ❤️
Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 🌸
İyi okumalar..🤗
Haşmet gözlerini yavaşça araladı. Hava aydınlanmıştı. Birkaç kere gözlerini açtı kapadı. Dün gece çok geç yatmışlardı. Sağına döndü Emine kusursuz güzelliği ile uyuyordu. Gülümseyerek inceledi; kendisine doğru dönmüş bir eli yastık ve yanağı arasında diğer eli ise karnında idi. Hayret etti sonra ; Eminenin ilk günden beri mutlaka bir eli hep Haşmetin üzerinde olurdu. Kimi zaman ahtapot gibi ona sarılmış kimi zaman o Haşmeti kendine sarmış kim zaman da bir elini kolunu haşmetin eline koluna dolamış şekilde uyanırlardı. Şimdi ise bir eli karnında bir eli kendi yüzünde kocasına dönmüş tüm tatlılığı ile uyuyordu. Bu sefer ona sarılmamış tabiri caizse dolanmamıştı ama Haşmete göre dünyanın en güzel tablosunu sunmuştu. Yan dönüp biraz daha izledi bu tabloyu. Yaklaşık on dakika sonra diğer tarafına döndü baş ucundaki telefonunu aldı saate baktı. Saat 9'du. Emine bu saate kadar hayatta uyumazdı. Sabah 7 de mutlaka uyanmış olurdu. Belki hamilelik bazı huylarını değiştiriyor diye düşündü. Yavaşça kalktı, ayakta esnedi gerindi. Geri dönüp eğilip Emineyi sessizce öptükten sonra banyoya girdi elini yüzünü yıkadı. Giyinme odasına gidip üzerine günlük rahat spor kıyafetler giydi. Bugün baya hareketli olacaktı. Uzun zaman sonra herkesi bir arada evinde ağarlayacaktı. Havada oldukça güzeldi. Emineye tekrar baktı sonra odadan çıktı. Aşağıya geldiğinde kimsenin daha uyanmadığını gördü. Mutfağa gidip bir bardak su aldı salona geçiyordu ki giriş kapısı açıldı dönüp baktığında girenin Hakan olduğunu gördü. Hakan kapıyı kapatıp döndüğünde onu gördü. " Dayı günaydın..erkencisin"
Haşmet : günaydın ...saat 9 olmuş erken mi sence..
Hakan güldü." Bu Behzat abiye göre sabahın körü dayı. Şaka bir yana gece geç yattınız ya ondan dedim."
Haşmette güldü.." evet Behzata göre sabahın körü....sen nerden geliyorsun?"
Hakan : mangal için kilerle dolaba bakacaktım eksik var mı diye.
Haşmet : hımm.. gel bakalım beraber.
Hakan olur dedi birlikte kilere geçtiler..Haşmet dolaba yöneldi. İnceledi.
Haşmet : sebzelerin hepsinden al yeniden burda az kalmış .
Hakan: tamam dayı.
Haşmet: meşrubatlar da azalmış ..kim içiyor bu kadar kolayı ? Emine mi yoksa ?
Hakan : yok ben görüyorum Ferman içiyor. Bu ara sık sık gördüm elinde.
Haşmet : hee tamam o zaman .. kömür de yaz.
Rafları dolandı. " Sucuk kalmamış sucukta al bolca" sonra yerdeki çikolata kutusuna yöneldi. Eğildi açtı saymaya başladı. Hakan yaptığını görünce güldü biraz Haşmette ona bakıp güldü saymaya devam etti.
Hakan : hakkaten saydın ha..
Haşmet : sayıyorum maalesef abarttı gerçekten bunu 3 gün önce almıştım. 3 kavanoz gitmiş baksana ..benden de gizli yiyor anlaşılan. Ben kahvaltıdaki kavanozu ilk açtığımız kavanoz sanıyorum. Bak iki tane daha yok.. deli edecek beni .şeker hastası olacak hatun..
Hakan güldü yine. Haşmet kalkıp devam etti cips kolisini gördü. " Bunu kim aldırdı? "
Hakan : Didem ve Ferman aldı onları ben almadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..