33. BÖLÜM /// AĞIR SÖZLER💔

1.6K 43 34
                                    




Haşmet Emineyle odaya girdiğinde onu doğru banyoya götürdü.Elini yüzünü yıkamasına yardım etti. Hâlâ çok sinirliydi. Kadın yanında değildi saçını başını yolamıyor boğamıyordu ya kime saldıracağını bilemiyordu. O yüzden bütün tepkisini, sinirini Haşmet'ten çıkarmaya başladı.

Elini iteleyerek " Tamam bırak. Ben hallederim!" dedi.

Haşmet bir şey demedi. Banyodan çıktı giyinme odasına gidip üstünü değiştirmeye başladı. Bu sırada Emine kendi kendine söylenmeye devam etti. Sesi git gide yükseliyordu ..

"Terbiyesiz ahlâksıza bak sen! Karısıyım diyorum ne olmuş diyor. Seni gebertmezsem bana da Emine Façalı demesinler!!"

Son dediği ile Haşmet odada aynanın karşısında gülümsedi ama Emine görmeden eski haline döndü. Çığrından çıktı sakinleyemiyordu bir türlü. Bu da yavaştan onu da sinirlendirmeye başlamıştı.

Elleri belinde yanına gelince ona baktı. "Haşmet bu kadın bu gücü nerden alıyor. Seni sabahın köründe niye arıyor.!?"

"Bilmiyorum bilmekte istemiyorum.. Umrumda değil."

"Olsaydı bide."

"Emineeee.! ."

Emine daha yüksek bağırdı. "Ne var ne ! Bana söylemediğin bir şey var mı?"

Beklenen oldu Haşmet'in de tepesi attı." Yok Emine! " dedi kızgınca .

"Niye sinirleniyorsun? Neden bu tepki?"

"Saçma sapan konuşmaya başladın çünkü!"

Ayağını yere vurdu. "SÖYLE DİYORUM ! BU KADIN NERDEN ALIYOR BU YÜZÜ !"

Haşmette film koptu artık . "BİLMİYORUM DİYORUM! ANLATTIM YA SANA!! BANA İLGİSİNİ ÖĞRENİNCE AYIRDIM HEMEN ŞİRKETİ.! "

"O AYRILMAMIŞ AMA SENDEN ! HÂLÂ DEVAM SEVMEYE ! ! UTANMADAN DÜĞÜNE GELDİ !"

" EMİNEE ! MANYAK O KADİN ONUN LAFINA DEDİĞİNE NİYE ÖNEM VERİYORSUN?"

"BANA GELECEK DİYOR ! SEN KİMSİN DİYOR ! "

"BAĞIRMA BANA ARTIK YETER ! ! "

"BAĞIRTMA O ZAMAN SÖYLE NE OLDU ONUNLA BEHZAT'IN BİLE BİLMEDİĞİ ÇOCUK KARISININ ÜSTÜNE YEMİN ETTİ ..BELLİKİ ONUN HABERİ YOK !!"

Hayretle baktı Haşmet. "SENİN AĞZINDAN ÇIKANI KULAĞIN DUYUYOR MU ? !! YAPMADIM OLMADI DİYORUM SEN HÂLÂ BANA NE DİYORSUN !"

Emine tam gaz üzerine gitmeye devam etti ve hatanın en büyüğünü yaptı. "HAŞMET SÖYLE BİR GECELİKMİYDİ ONDAN MI ÖNEMSEMİYORSUN SÖYLEMİYORSUN ?!

Duyduğu ile şok oldu Haşmet. Gözlerini sinirle kapatıp açtı yumruğunu sıktı. "Sana yazıklar olsun Emine. " Dedi ve odadan çıktı..

"DEFOL GİT ! KAÇ BÖYLE ZATEN !" diye bağırdı arkasından Emine ama dönüp tek cevap vermedi.

Bu kavga olurken  aşağıdakiler her şeyi duymuştu tabii.

Behzat : Emine abla ileri gidiyor abim o kadınla bir şey yaşamadı.

Ferman: Bilmiyorum amca. Babam bize ne yaptığını söyledi mi bu zamana kadar?

Didem: Saçmalama Ferman! Kadın manyak işte siz daha iyi biliyorsunuz..

Behzat: Didem haklı kes sesini almayayım ayağımın altına !!

Son söylediğini duyunca hepsi birbirine baktılar.

Behzat: Emine abla dönülmez yola giriyor. Yapma be abla..

Mine: Abim çok kızıcak.

Haşmet kapıyı çarparak aşağıya indiğinde diğerleri put kesildi. Bir iki lokma bir şey yiyip kalktı, keskin bir sesle " Siz arkadan gelin. "dedi.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin