24. BÖLÜM // DÜĞÜN

1.7K 41 19
                                    

..

Dostlar öncelikle tüm samimiyetimle hepinizden özür dilerim..Elimde olmayan sebeplerden dolayı bölümü zamanında atamadım..çok özür dilerim..😔

İkizler doğalı 3 ay olmuştu.. Ömürde kendini epey bir toparlanmıştı hatta eski fit haline dönmüştü..çocukları emzirmesi dikkatli beslenmesi ve yoğun sporla eski haline gelmişti.

Düğün hazırlıkları tamamlanmış iki gün sonra Haşmetle Emine evlenecekti...

15 gün önce isteme ...

Emine ve Mine yeni güzel elbiseler aldılar.. İki gün sonra isteme olacaktı..tüm hazırlıklar tamamdı sadece isteme kalmıştı..

Mine telefonda Bezhatla konuşuyordu.

Mine: sonunda istediğin oldu hayatım mutlu musun ?

Behzat: cıkk .. hayır.

Mine: sebep?

Behzat: hayatım ben seni ne zaman gelinlikle bizim eve soktum o zaman mutlu olucam ..

Mine: o da olacak az kaldı..nerdesin napıyorsun şimdi .

Behzat : aynen az kaldı . Kıyafetleri aldım eve geçiyorum ..abim Emine abla ile yemek yiyecekmis biz de çocuklarla evde yiyecez..

Mine: tamam bitanem haydi öptüm görüşürüz ..

Behzat: görüşürüz güzelim..

....

Emine: hayatım bir şey sorucam ..

Haşmet : sor canım..

Emine: evlenince Tipi de bizimle yaşamak isterse.. kabul eder misin?

Haşmet : ederim tabii neden olmasın ?

Emine: yani bazen anlaşamıyorsunuz ya ondan sordum..

Haşmet : bazen anlaşamıyoruz evet doğru ..ama bu benim karımın kardeşi olduğu gerçeğini değiştirmiyor ...ayrıca Tipiyi severim o da beni seviyor bunu anlıyorum bazen bu yüzden yaptıklarına kızmıyorum. Bu demek değildir ki hiç kizmayacam..eminim çok kızıcam görürsün bak..

Haşmet gülmeye başladı ..Emine de ona bakıp güldü..

Emine: teşekkür ederim..

Haşmet : neden?

Emine: beni her şeyimle kabul ettiğin için..

Haşmet: sen beni eşek kadar iki çocuk ve öküz gibi bir kardesle kabul etmişsin ..asıl ben sana teşekkür ederim..

İkisi birlikte güldüler.. Haşmet yemek yiyecekleri mekânın önüne arabayı park etti.. Elele içeri girdiler... beğendikleri masaya geçip oturdular. Yemekleri sipariş ettiler..

Haşmet : Emine.?

Emine: efendim canım ..

Haşmet : Bu konuyu daha önce üstün körü konuşup geçtik... Ocakbaşı mevzusunda ..yanii biliyorsun her gün Hızırlardayız nerdeyse çocuklar bazen orda kalıyor neden dersen?

Emine konuyu anlamıştı gülümsemeye başladı.

" Sen anladın işte Emine... Yiğitle Eymen için ordayız..yolda geri özlüyoruz çocukları vallaha.. Maşallahları var ..yanii sen ne dersin? Biz de çok beklemesek mi?"

Emine elini tuttu.." Allah biliyor ya bebekleri senin kucağında gördüğümde aklıma gelmiyor değil ama. 35 yaşındayım bir doktora danışarak çalışmalara başlarız hele bir evlenelim..çünkü bende Ömür'e baktıkça içim bir tuhaf oluyor ..annelik çok güzel bir şey gerçekten..henüz tatmadım ama buna eminim.." dedi..

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin