Umarım güzel bir bölüm olmuştur ....🤗
"Hayatım Haşmet abimlerle konuştun mu?" dedi Mine Behzatın elini tutarken..
Behzat: konuştum sabah .. yat ayarlamıştık burdayken bugün onunla koyları gezecekler..
Mine: ayy tatil güzel gidiyor desene.. hakettiler vallaha tadını çıkarsınlar..
Behzat : aynen hak ettik. Sen hâlâ karar vermedin nereye gideceğimize 1 hafta kaldı düğüne..
Mine: Bilmiyorum ki neresi olursa olsun
Behzat: neresi olursa olsun diye bir şey mi var güzelim.. merak ettiğin gitmek görmek istediğin bir yer yok mu hiç ..
Mine aklına gelenle .."İtalya ya gidelim mi? " Dedi .
Behzat: Şükür bir yer çıktı ağzından...olur gidebiliriz. Nasıl birden geldi aklına.. kaç kere sordum ..
Mine: Şimdi geldi aklıma gerçekten ..geçen gün internette İtalya' da yemek festivalleri olduğunu gördüm..Dünyaca ünlü şefler yemek yapacakmış ve özel dersler vereceklermiş ..
Behzat : eee tamam gidelim işte ..senin mesleğin var sen unuttun galiba .. gideriz hem gezeriz hem de sen bilgine bilgi katarsın..öğrendiklerini bana yaparsın bende zevkle yerim..
Mine güldü..tamam peki İtalya'ya gidiyoruz dedi....Behzat kafa salladı ve salondan içeri girdiler.
Didem seni yerim çocuk diye diye yukardan Eymenle indi..
Behzat: ver hele birazda dayısı sevsin...
Behzat Eymeni aldı sevmeye başladı..
Ömür : Mine karar verdiniz mi nereye gideceksiniz ?
Mine: az önce karar verdik.. İtalya ya gideciz inşaallah..
Didem: doğru seçim..geçen yemek festivali olduğunu gördüm dünyaca ünlü şefler gelicekmiş orda ona da katılırsınız..
Behzat: zaten o yüzden orayı seçtik ..
İlyas : iyi olmuş ..eğlenin bol bol...Haşmet abimler de koy koy geziyorlar vallaha..
Didem: Evett fotoğraf attılar bana ..çok mutlular Allah bozmasın..
Amin..dedi hepsi..
Ömür: ne zaman dönecekler peki..
Behzat: Çarşamba günü döneceklermiş. Düğünden 3 gün önce yani..son ana bir şey bırakma beni uğraştırma dedi abim..
Ömür: evet Bezhat Celal Abileri ayarladın mı mesela başka abimin arkadaşları da katılacaktı...
Behzat : ayarladım Ömür, abimin nikahında sizin otelde kaldılar çok rahat ettik aynı odayı bize ayarla dediler..diğer arkadaşları da aynı şekilde yaptık hepsinin odası hazır dimi İlyas..
İlyas : evet hayatım Behzatın dediği gibi bütün davetliler için odalar ayarlandı..müşteri kabul etmedik bunun için ..
Ömür: tamam canım sağol..
Didem: benim arkadaşlarım da gelicek Ferman'ınkilerde.
Zeynep o sırada salona gelip oturdu.. Yiğit i sevmeye başladı..
Mine: Behzat benim üniversiteden birkaç arkadaşım gelicekti naptın onları?
Behzat : onu hallettim otelde kalacaklar onlarda..
Mine: anladım canım..
Düğün günü...
Didem: Minnoş muhteşem oldu ya..amcam bayılır vallaha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..