Giriş cümlesi yazmayı unutmuşum ya 😁buraları yayınlandıktan 10 dk sonra yazdım..😄
Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum..
Keyifli okumalar 🌸
Emine pencereyi açıp temiz havayı ciğerlerine doldurdu...Arabayı kullanan Haşmet ona bakıp gülümsedi. Buraya gelmekte ne kadar iyi yaptıklarını düşündü.
Haşmet: Nasıl memnun musun burada olmamızdan?
Emine başını çevirip gülümseyerek baktı. “ tabiiki de memnunum...ne iyi ettikte geldik...şu güzelliğe baksana şu hava tertemiz..hem çocuklar , Behzatlar çok memnun…”
Haşmet : güzel...ben de çok sevdim buraları..tanıdığımız insanları sevdim...iyiki Hızırı dinleyip gelmişiz..Behzatlar napacak bugün haberin var mı?
Emine : bugün evdeler herhalde..
Haşmet: çocuklar ?
Emine : onlarda evdeler..
Haşmet : geleli 2 hafta oldu evde durmadılar bugün duracakları mı tuttu bunların..
Emine : ne oldu ki?
Haşmet: hiç..dönünce işim vardı seninle..
Emine : ne oldu canım bir sıkıntı mı var?
Haşmet: var evet ..(sırıttı) seni özledim..seninle başbaşa kalıp vakit geçirmeyi özledim...oturup kahve bile içemiyoruz ..
Emine gülümseyip elini ensesine götürdü.. “ ayy canım kocam beni çok mu özlemiş”
Haşmet : dalga geçme Emine...bizim ev gibi değil küçük ev rahat olamıyorum..Her yerden birisi çıkıyor..
Emine : evet tamam itiraf ediyorum bende seni özledim…
Haşmet : şu kontrolü yaptıralım da sorun yoksa biz de tek başımıza kaçalım artık bir yerlere daha gezmediğimiz bir sürü yer var...önce gerisin geri Giresun ve Orduya gidelim sonra buraya gelip dinleniriz tekrar baktırırız bebeğe bir hafta kalırız. Bu sefer Rize ve Artvine gidelim hatta Batuma da geçeriz sonra geri buraya dönelim..Nasıl fikir yorulur musun çok?
Emine : vallaha çok güzel olur hayatım ...yorulurum ama sıkıntı da olmaz güzel bir tatil olur..Çocuklar gelmeyecek yani.
Haşmet : ben gelmelerini istemiyorum ama sen istersen gelsinler…
Emine: bilemedim şimdi...düşündüm de ailecek gezsek görsek , anılarımız olsa daha güzel daha kıymetli olur.. bizimle gelsinler ama ayrı da gezelim olur mu?
Haşmet : tamam nasıl istersen ...hadi bakalım çıkar kemerini geldik..
Haşmet arabayı hastanenin önüne park etti inip Eminenin elinden tutup girdiler..
Haşmet : Nefesin doktoru dimi?
Emine : evet canım ..Mineyle Özlemde buna geliyorlar onlarda çok memnun kalmışlar…
Beraber ilerlerken doktorun odasını gördüler.
Haşmet : heh burda Derya Sezer…
Emine : saatimize de az kalmış.. sen sekreterden barkod al aşkım kaydımız açılsın..
Haşmet tamam deyip onu oturttu gidip halledip geldiğinde Eminenin yanında kucağında yeni doğmuş bebekleri olan çifti gördü. Emine ayağa kalkmış bebeği seviyordu..
Emine : Maşallah sana ..oyy yerim seni ben..Allah bağışlasın..
Kadın : sağolun ..teşekkür ederiz… sizin kaç aylık ne kadar kaldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..