Yepyeni güzel bir bölümle karşınızdayımm 🤗
Umarım beğenirsiniz 🌸
Yorumlarınızı oylarınızı bekliyorum….❤️
Keyifli okunmalar..💕
Didem hızlıca içeri girdi kimseye bakmadan merdivenlerden çıkıp odasına gitti. Emine ondaki telaşın farkına vardı. Haşmete baktı o Hızırla koyu muhabbete dalmıştı Didemi görmemişti bile. Yavaşça kalktı yerinden merdivenlerden çıktı etrafa baktı. Bu katta yoktu . Odasına çıktı herhalde diye yukarı çıktı. Kapıyı çaldı. “gel” sesini duyunca girdi . Didem dolabının önünde durmuş hırkasını giyiyordu.
Didem kapısı çalınca tedirgin oldu. Gözlerini sildi hızlıca dolabının önüne gidip hırkasını aldı. “gel” dedi. Hırkasını giymeye başladı.
Didem: Emine abla gel ..bir şey mi oldu?
Emine: Yok kızım sen öyle telaşla girip yukarı çıkınca bir şey oldu sandım.
Didem: Hee yok ya midem ağrıdı üşüttüm galiba dışarda geldim hırkamı giydim hemen.
Emine inanmıştı. “nane limon kaynatayım mı ya da ıhlamur sıcak sıcak iç iyi gelir. ”
Didem :olur ben yaparım ama..
Emine : tamam sen yap hadi gel.
Gİtti sarıldı Emineye, beraber aşağı indiler. Emine aşağı misafirler yanına geldi. Az sonra merdivenlerden Didem indi. Aynı anda Kemal ve Hızır Ali hariç gençler içeri girmişlerdi.
Zeynep: Canım üşüdün mü cidden sen?
Didem: Evet kuzum annem ıhlamur iç dedi onu yaptım içiyorum size de yapayım mı? içiniz ısınır.
Zeynep : Yok canım iyiyim ben.
Merve : Bende almayayım sen iç hakkaten kötü görünüyorsun.
Ömür: Halacım iyi misin?
Ömür öyle diyince haşmetin dikkatini çekti Dideme baktı.
Haşmet: Kızım iyi misin?
Babasının sesini duyunca istemsiz korktu. “ iyiyim baba üşüdüm de”
Haşmet: Gel bakalım yanıma .
Didem gitti oturdu yanına . Haşmet sarıldı eliyle alnına dokundu. " Ateşin var niye hırkasız oturdun orda" dedi..
Didem: ayy ne biliyim çıktım öyle..
Ferman: başta iyiydi sonradan soğudu baba..
Haşmet: tamam dolaptan ilaç getir hadi.
Ferman: tamam ..
Hızır : kızıyorsun falan ama gözünün içine bakıyorsun Haşmet..
Haşmet : öyle.. sen iyi anlarsın..
Hızır: geleli ne kadar oldu Didem?
Didem: 1 yıl oldu ..geçen sene bu vakit geldim..
Haşmet sarıldi saçlarından öptü..Ferman ilaçla birlikte şu getirdi verdi eline içene kadar başında bekledi.
Hızır : abinle baban prenses gibi bakıyorlar sana..
Tufan: he öyle mi Haşmet..
Haşmet : Allah için öyle...arada kızdığım zamanlar oluyor ama çoğunlukla bir dediği iki olmaz .
Tufan: öyle öyle kız evlat gibisi var mı?
Orhan: baba sen yine ablamı özledin herhalde.
Tufan: vallaha özledim lan..senle uğraşmaktan gına geldi az ablan geleydi gül yüzüne hasret kalduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..