Merhaba...Bol yorum ve beğeni bekliyorum bak söyleyim baştan. 😊
Keyifli okumalar kendinize iyi bakın...💜
Figenlerin evin önüne geldiklerinde Behzat, Hakan inmeden "Sen nerden biliyorsun bunların evini?" diye sordu.
Hakan: Dido'nun birkaç evrağımı ne kalmış onu almaya gelmiştim. Birkaç tanede eşya vardı.
Behzat: Tamam git çal kapılarını ama böyle alacaklı gibi çal.
Hakan güldü. " Tamam" dedi. Tıpkı Behzat'ın dediği gibi çalınca Figen korkarak kapıyı açtı. Açar açmaz " Dayı gönderdi." dedi soğuk korkutucu bir sesle. Figen'in arkasından gelen Meltem de başını sallayıp çantasını askıdan alıp çıktı. Figen ceketini geçirip çantasını aldı kapıyı kapatıp arkasından gitti. Bahçe kapısından çıktıklarını gören Behzat camı indirip sert bakışlarla arabaya binmelerini izledi. Arkada içi koruma dolu bir araç daha vardı. İki adam dışarda bekliyordu. Hanımlar binince onlar da araçlarına binip Hakan'ın hareket etmesini beklediler.
Yarım saatten az süren yolda kimse bir şey konuşmadı. Bayanlar Behzat'ı da Hakan gibi koruma sanıyorlardı.
Bahçeden girdiklerinde evin ihtişamı Figen'i biraz büyülemişti sanki. Behzat bakışlarını fark edip bıyık altından sırıttı. Bahçedeki korumaların sayısı ikisini de ürkütmüştü.Behzat : Didem gelmemiş herhalde. Kim götürdü onları.
Hakan: Selçuk ve ekibi onlarla abi.
Kapı açılırken Behzat başını sallayarak içeri girdi. Arkasından gelen sesle döndü.
Figen: Siz koruma değil misiniz?
Behzat: Hayır, ben Didem'in amcasıyım.
Mürvet'in arkasındaki Mine gülümsedi.
" Tanıtsaydın hayatım kendini."Behzat: Birazdan içerde detaylı tanıtıcam güzelim merak etme.
Mine: Tamam canım. Buyurun ben Mine, Behzat'ın eşiyim.
Figen - Meltem: Memnun oldum.
Salonda Özlem ve Lütfiye hariç hanımlar , Behzatların geldiğini diğer salonun camından gören Haşmet vardı. Girdiklerinde bütün gözler kendilerine çevrildi. Emine ve Ömür ayağa kalktı yaklaştı.
Emine: Hoş geldiniz.
Ömür: Hoş geldiniz.
Meltem : Hoş bulduk.
Ömür elini uzatırken kendini tanıttı. " Ben Ömür, Didem'in halasıyım."
Meltem: Tanıyoruz sizi.
Ömür: Öyle mi Didem sizden hiç bahsetmiyor. Ben tanımıyorum kusura bakmayın.
Figen biraz bozulsa da duruşunu bozmadı.
Ömür: Neyse buyrun oturun.
Figen : Meryem hanımlar da burdaymış.
Meryem: Öyle oldu hem sizinle de tanışmak nasip oldu fena mı?
Meltem: Doğru dediniz gerçekten.
Figen: Nişana çağırılmadık ama -
Ömür: Didem istemediyse demek ki.
Figen: Neden istemesin canım biz onun-
Ömür: Bilmem neden acaba?
Emine : Iıı çok heyecanlıydı unutmuştur canım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..