80. BÖLÜM /// TATSIZ AKŞAM

1.3K 49 68
                                    


Geldim geldim..🤗

Beğenmeyi ve yorum atmayı unutmayın...

Keyifli okumalar..🌸

Haşmet birkaç konuşma denemesinden sonra sinirlendirip daha da kötü bir hâl almamak adına Emineyle konuşmak için çabalamayı bıraktı. Eve gelince mutfağın halini umursamadan odasına çıkan Emine'nin arkasından bakıp masaya oturdu.

Didem: ne oldu burda ? Bu yaprakların ne işi var, bu iç harcı ne ?

Ferman: anlatsam rahat iki gün gülersin ama şimdi yorgunum hiç anlatamam.

Didem: ne oldu ya hadi anlat.

Ferman: amcama sor o anlatsın...

Mine: Behzat ne oldu?

Anlatmayı bitirdiğinde o kadar gülmüşlerdi ki Emine merak edip bakmaya indi. Ferman bu sefer ona da anlatınca kahkahaya o da katıldı. Haşmet bu havayı değerlendirmek isteyerek konuşmaya çalıştı ama Emine yine muhatap olmadı. Bunun üzerine biraz daha beklemeye karar verdi. Diğerleri durumu fark etmişlerdi ama sessiz kalmayı seçmişlerdi. Sebebi teyit etmek yine de Dideme sen sor diyerek kaş göz yaptılar.

Didem: baba siz neden konuşmuyorsunuz?

Haşmet, Emineye bakarak " Nezarethaneye düşmüş karnı burnunda karıma yalnız burayı es geçmeyelim , herkesin içinde bağırdığım için konuşmuyoruz kızım" dedi.

Emine sinirle ona baktı. " Bunu huy edinen kocam yüzünden konuşmuyoruz."

Didem: şşş.. anladım tamam ..

Emine tekrar kalktı mutfağa doğru gidip çay koydu. Sufle kalıntılarına baktı. "Bunu kim yaptı?"

Ferman: ben yaptım .

Emine: bana da yapar mısın ?

Ferman: yaparım şimdi mi?

Emine: evet şimdi. Hatta beraber yapalım gel.

Ferman kalktı ellerini yıkadı, dolaba gidip tekrar malzemeleri çıkardı. " Gel masaya geçelim sen ayakta durma bugün yeterince gerildin zaten."

Emine: tamam hadi ben bunları aldım kalanını getir.

Sessizce onları izlediler. İkisinden başka kimse konuşmuyordu. " Yenge sana da yapıyoruz?"

Mine: olur canım. Didemle yaptığınızı mı yapacaksınız ?

Ferman: he kolay olan.

Didem: Ben üstümü değişiyorum nezarette kim bilir kimler oturdu oralara biz de oturduk.

Mine: aynen bende gidiyorum.

Emine: ben değiştirdim hadi kalkın siz de sonrada gelip bu sandalyeleri silin. Behzat sen de arabaların koltuklarını sil.

Behzat: neden?

Mine dürttü. " hadi kalk itiraz etme yürü.."

Haşmet, Emine ve Ferman kaldı. Sessizce oturup onları izlemesi Emineyi biraz germişti. Yalvartmak istiyordu ama adam susup beklemeyi tercih etmişti. Nasıl sinirlendiririm diye düşünmeye başladı. En iyisi konuşmamak yok saymak dedi o da sessizliğine devam etti. Yapılan sufleler fırına atıldıktan etrafı topladılar. Haşmet ne izliyor böyle diyerekten telefonuna göz ucuyla bakmaya çalıştı. Durumu fark eden Haşmet kapatıp hemen kalktı " ıı ben çıkıyorum hadi görüşürüz" dedi Emineyi arkasında bırakıp çıktı. Nereye gidiyor bu diye düşünürken diğerleri indi geldi.

Didem: Çıkan babam mı? Nereye gidiyor?

Emine: bilmiyorum.

Behzat : arabaya gidiyordur hadi bende gideyim de sileyim şu koltukları. Nasıl silecem?

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin