109. BÖLÜM /// İKİ ÇARPIŞMA BİR TRİP 🥰

1.2K 62 19
                                    


Keyifli okumalar 🌺

Kızının çıkardığı garip seslere gülerek karşılık veren Özlem, kıyafet katlama işi bitince dolaplara özenle yerleştirdi. Melek emekleyerek onun yanına gelmiş aynada kendine bakıyordu. 

" Meleğim. " diyerek kalan kıyafetleri uzanıp aldı koydu. 

Alparslan odaya girdiğinde kendisini gören kızının atılmasıyla hemen yaklaşıp kucağına aldı. " Meleğim...Babam." 

Özlem: Hoş geldin hayatım. İşin erken bitti herhalde. 

Alparslan: Evet canım. 

Özlem yanına gelip sarıldı öptü birlikte kızlarına baktılar. 

Alparslan: Ee var mı bir planınız hanımlar?

Özlem: Hımm..yok babası. 

Alparslan: O zaman bugün anneanneye gidelim mi? 

Özlem: Ooo gidelim tabii .

Alparslan: Öncesinde bir öğlen yemeği hı nasıl olur?

Özlem: Olur canım. 

Alparslan: Tamam ben üstümü değişeyim. Sonra Hızır amcamla bir şey konuşmam lazım siz o ara hazırlanın. 

Hemen işe koyulup hazırlandı çıktı odadan. İlk önce çalışma odasına baktı Hızır yoktu. Geri çıkıp gidiyordu ki Hızır yatak odasından çıktı. 

Alparslan: Amca!

Hızır : Ne oldu?

Çalışma odasının kapısını açarak içeri buyur etti. 

" Konuşmamız lazım. " Hızır merakla arkasından girdi kapıyı kapadı.

Alparslan: Geç otur amca. 

Yerine otururken ona baktı. " Kötü mü iyi mi lan?" 

Alparslan: Bilmiyorum amca. 

Hızır : Söyle hadi. 

Alparslan: Klinikten aradılar. Mia tedaviyi reddediyor sorun çıkarıyormuş. 

Hızır : Aynı yerde değiller dimi?

Alparslan: Yok amca o şehrin öbür ucunda.

Hızır : Ömer nasıl en son iyiydi. 

Alparslan: İyi . Yapılanlara itiraz etmeden ne denilirse yerine getiriyormuş. Dün bir sürü kitap istedi. Hepsini temin edip gönderdim .

Hızır: Tamam güzel. Mia için biraz daha bekleyelim olmuyorsa da bırak gitsin. Amerika'ya geri gönder ama takip et. 

Alparslan: Ömer için kararın hâlâ aynı mı?

Hızır : Aynı. Ola ki değişirse de Amerika'da değil Londra'da yaşamaya devam edecek. Okul vs. Neyse orda ayarlanacak. 

Alparslan: Tamam amca. Amerika'daki okulla görüştüm kaydını dondurdum. 

Hızır : Nasılmış durumu?

Alparslan: Bu yaza kadar iyiymiş ama ne olduysa Miayla başladıktan sonra olmuş. 

Hızır : Anladım tamam sen takipte ol. Bu temin ettiği adam, çete neyse haber var mı ? Peşimdeler diyordu.

Alparslan: Ordakilerle görüşüyorum bir şey yok diyorlar. Onlar evde kalmaya devam ediyor ve kimse gelip gitmemiş.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin