110. BÖLÜM /// GÜZEL BİR GÜN 😍

1.2K 64 15
                                    

Keyifli okumalar...🌺

Yorum atmayı ve oylamayı unutmayınnn...💜

Çocukları hazırlayıp aşağıya inen Ömür , etrafta kimseyi göremeyince Hayriye Hanım'ın salonuna yöneldi. Çocuklar peşinden gelmeyip kenardaki arabalarına yöneldi. Duman ve Fındık etraflarına geldi. Odada kimseyi görmeyen Ömür , orda olsalar duyacağını bildiği halde mutfağa yöneldi ama tahmin ettiği gibi kimse yoktu. " Allah Allah nerde bunlar?"

Koltuğa oturup yanına gelen Fındık'ı sevmeye başladı. Yaklaşan sesleri duyunca başını kaldırıp baktı.

Meryem: Anne ben bilmiyordum Zeynep için aldığını.

Hayriye Hanım: Şimdiki gençler kullanmaz ama ben yine de aldum. Benden ona yadigar kalsun. Babaannem almuş koymiş kenara desun bana bir Fatiha okusun arada.

Lütfiye: Ana Allah korusun ölmeden Fatiha istiyorsun da.

Hayriye Hanım: Ölünce nasil isteyeyum da!

Özlem : Ah babaanne ..

Onlar gelip otururken Ömür neyden bahsettiklerini soran gözlerle onlara bakıyordu.

" Nerdeydiniz siz?"

Meryem: Arkada garajın ordaki odadaydık canım.

Ömür: Annemin hazine odası.

Zeynep'in oraya taktığı ismi duyunca güldüler.

Ömür: Naptınız orda?

Meryem: Annem Zeynep için yaptığı çeyizleri gösterdi.

Hayriye Hanım: Çok değuldur bir küçük bohçadur ama değerlidur.

Ömür: Hımm anladım.

Özlem: Siz dışarı mı çıkacaksınız çocukları giydirmişsin.

Ömür: Evet . İlyas yarın hava açık olacakmış çocuklarla dışarı çıkalım demişti gece. Dediği gibi güzel hava baya.

Meryem: Güzel evet biz de Zeyneple alışverişe çıkıcaz anne kız. İşi bitince arayacak beni.

Ömür biraz daha oturup çocukları alıp çıktı. Adnan'ın kullandığı araba evden çıkarken çocuklar arkada hareketliydi. " Geliyoruz canım biz." diye İlyas'a mesaj attı ama cevap gelmemesine trip hâlâ sürüyor anlaşılan dedi.

Fidanlıkta görüşme üzerine sohbet ederken gelen mesajla telefona baktı okudu bıraktı. Ömer'in önüne bıraktığı çayla ona baktı gözüyle teşekkür etti.

Hızır : İlyas hayırdır bugün sessizsin.

Çayından bir yudum aldı. " Bir şey yok abi."

Hızır Ali: Amca sabahta bir tuhaftın.

İlyas: Yok bir şey.

Hızır konuyu değiştirip Behzat'a yöneldi. " Haşmet seni gönderdi kendi gelmedi."

Behzat: Evet abi oğlundan ayrılamadı beni kızımdan ayırdı. Sen git gel ne denirse tamamım dedi.

Hızır gülerken diğerleri de güldü.

Ferman: Annemle özel bir işleri var amca ondan gelmedi.

Behzat: Özelse sen nasıl biliyorsun oğlum?

Ferman: Sabah ekipman düzenledim Erzurum'daki yetimhane ile görüntülü konuşacaklar . Çocuklarla yani. Dün müdür bey aradı çocukların görüşmek istediğini, Emir'i merak ettiklerini söyledi.

Behzat: He tamam anladım.

Hızır : Hızır Ali yemek söyleyin hadi acıktım ben.

Hızır Ali: Tamam baba. Ne isteyelim söyleyin.

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin