Keyifli okumalar 🌸..😁Hızır ve diğerleri 10 dakikadır sanki hiçbir şey olmamış gibi çaylarını içen iki kardeşe bakıyorlardı. Pes eden tabiki yine Hızır olmuştu. "anlatsanıza lan!" demesiyle Mustafa ona doğru döndü. Yaslandığı sandalyeden doğruldu. Alaycı gülüş attı.
Mustafa: Karadenizde ne kadar gemi varsa alacakmuş beyefendi.
Hızır: ee napacakmış?
Mustafa: bir tarafına... tovbe tovbe . Abi napayım napacak.
Tahir: Söylemedi abi.
Hızır: kimler kabul etti peki bunu.
Tahir : sanırım biz hariç herkes.
Haşmet: o ne demek ya . Ne biçim iş yapıyorsunuz siz.
İlyas: biri gelip bütün gemilerinizi satın alıcam diyor ve bunu hepsi kabul mü ediyor.?
Tahir: öyle galiba. Emekliliğinizin keyfini çıkaracaksınız diye küstah küstah konuştu bir de.
Hızır: siz nasıl bir cevap verdiniz?
Mustafa: Bunca yıldır bu işi yaparım birçok iş adamıyla ortakluk ettum , iş yaptum ama kimse gelip bana ekmeğini satılmak almak isteyrum demedi dedim. Sen ne demeye gelipte benim gemimi aliysun dedum. Sen kimsun de bakayum dedum.
Haşmet: eee.
Tahir: ben Genco Tamar . İşim ticaret yapmak dedi.
Hızır: o nasıl ticaret lan. Sizi saf dışı bırakıp Karadenizde borusunu öttürecek ama ben varken zor biraz o.
Hızır konuştuktan bir süre sonra telefonu çaldı. Masanın üstünde çalan telefonu açıp hoparlöre verdi.
Genco: Alo..Hızır Çakırbeyli ile mi görüşüyorum.?
Mustafa sessizce Genco iti dedi.
Hızır: evet benim siz kimsiniz?
Genco: Genco Tamar ben Hızır tanıdın mı?
Hızır: tanıdım tanıdım da bu saatte hayırdır?.
Genco: Pek hayır değil malesef. Duyumlarıma göre gündüz çocuklarımız arasında birtakım olaylar olmuş.
Hızır: Haberim var . Aramana sebep nedir?
Genco: aramama sebep jandarma çıkışı olan olay Hızır. Dünürün Haşmet Façalı'nın oğlu Ferman , oğlum Tarık'a saldırmış üstelik oğlunla birlikte.
Hızır: evet onu da biliyorum da sen artık sadede mi gelsen malum bu saatte aramışsın.
Genco: oğlumdan özür dilenmesini istiyorum.
Hızır: özür dilenecek bir şey yok . Kavga olmuş bitmiş yetmemiş kızın kızıma saldırmaya devam etmiş . Üstelik oğlun hakkı olmadan kızıma dokunmuş abisi ve nişanlısı da doğal olarak saldırmış.
Genco: dokundu diye adam mı dövülür Hızır.
Hızır: ben dövdürürüm Genco. Kimse benim kızıma , kızım dediklerime istekleri dışında dokunamaz , konuşamaz, kavgadaysa ayıramaz. Bunu yapmaya kalkan olursa tıpkı oğlun gibi dayak yer.
Genco: ortamı geriyorsun Hızır.
Hızır: konuyu dallandırıp budaklandıran sensin bana mı geriyorsun diyosun.
Genco : ona daha gelmedim ama yeri geldi madem onu da konuşayım. Kızın kızımı tehdit etmiş. Hesabını dışarda kendim kesicem diye.
Hızır: Babasının kızı naparsın. Ayrıca seninki de altta kalmamış o da aynı şeyi söylemiş . Belli ki senin ki de sana çekmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Roman d'amourHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..