Geçen bölüm İlyas biraz can yaktı..Bakalım bu bölüm nasıl bir karşılık gelmiş...Zeynep beklenildiği gibi yumuşadı mı?...Didem babasını geri kazanabildi mi?...Haşmet daha ne kadar sabredecek..?
Beğeni ve satır arası yorumlarınızı bekliyorumm...❤️
Keyifli okumalar...🌸🤗
Aşağıdan gelen seslerle herkesin uyandığını anlayan Ömür, artık kalkıp inme vaktinin geldiğini yanında uyuyan İlyas'a saçlarını okşayarak söyledi. " Canımmm ... artık kalksak mı ? Bak aşağıdan sesler geliyor. Annem birazdan odaya gelecek siz niye gelmiyorsunuz diye.."
Gözlerini açıp ona sevgiyle bakan karısına baktı. Kıpırdadı yan döndü. " Sen gitsen ? Benim yokluğum fark edilmeyecektir."
Ömür : İlyas kalk hadi.. böyle olmaz ...
İlyas : Dün eve girince mutfaktaydı...bekledim bir süre sonra yanına gidip özür diledim cevap vermedi...sonra bir daha diledim.
Ömür: ee..
İlyas: istediğiniz yoksa işim var İlyas Bey dedi.. Abiye ne oldu dedim hemen sinirlendim tabii...o yok artık gibi bir şeyler dedi...zoruma gitti.. şimdi inip kızın moralini bozmayayım günü mahvolmasın.
Ömür: İlyas...söylediğin şey çok kırıcıydı..neden söyledin onu da anlamadım şaşırdım..
İlyas yaklaştı Ömürün tekrar yatmasını sağlayıp başını onun boynuna gömdü sakince soludu. Ömür sakince saçlarını okşarken konuşmaya başladı. " ben böyle tepki vereceğini düşünmedim...onu bu kadar yaralayacağını düşünmedim..." dedi bir süre durdu yine devam etti: " Sen gelme der mi sence?"
Ömür: Saçmalama İlyas demez.
İlyas: Lütfiyeden bahsediyoruz Ömür ...
Ömür: demez demez hadi kalk inelim artık kahvaltıya çocuklarda uyanmış baksana huysuzlanmaya başladılar artık..
İlyas: sen buraya getirsen?
Ömür: bak eğer öyle derse sen de ne diceksin biliyor musun?
İlyas başını kaldırdı. Ömür sesini ayarladı. " Sen kimsin kim? Sen kimsin de abini bu isteme de istemiyorsun? diceksin." diyince İlyasla birlikte kendi de güldü. İlyas üstüne çullanıp sen çok fenasın diyerek kolunu ısırmaya başlayınca " Bak işte bak ! Bir de diyorsun ki bu çocuklar ısırmayı nerden öğrendi bak sen yapıyorsun gözlerinin önünde." dedi.
İlyas dönüp beşikten izleyenlere güldü. " Bakmayın lan!"
İkizler gülüp atılarak onlara baktı.
Ömür: hadi kalk üstümden artık.
İlyas tamam diyerek öptü kalktı. Hazırlanıp çocuklarla aşağıya indiler.
İlyas: Günaydın abi. Herkese günaydın.
Hızır, Hızır Ali ve Alparslan dışında kimse günaydın demedi. Lütfiyenin suratı olması gerekenden de asıktı. Zeynep en son inmiş kimseye bir şey demeden yerine oturup kahvaltısını yapmaya başlamıştı.
Zeynep: Lütfiye abla kuaföre ne zaman gidecektik.?
Lütfiye : sabah aradım iptal ettim Zeyno .
Zeynep: neden?
Lütfiye: Canım öyle istedi..Zaten bugününde bir önemi hevesi kalmadı bende. Didemle , senle bir şeyler yaparız evde.
Kimse konuşmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..