Erzurum bölümlerine giriş yaptık.
Eğlenceli bir bölüm oldu.
Yorumlarınızı ve yıldızlarınızı bekliyorum.😉
Keyifli okumalar..🌸
Haşmet : Hayatım ben hazırım hadi çıkalım .
Emine: tamam canım ben bir lavaboya gireyim geliyorum topla diğerlerini.
Haşmet tamam diyerek odadan çıktı.
Mine : hadi canım hazırım ben bavulu al gel.
Behzat : tamam güzelim hadi.
Çıkınca Haşmetle karşılaştılar.
Behzat : abi hazırsanız çıkalım hadi.
Haşmet : hazırız hazır ...Eminenin ufak bir işi var çıkarız sonra. İnin siz.
Aşağıya inip Didem ve Fermanın da beklediler. İkisininde suratı asıktı.
Mine: ne oldu size?
Didem: birkaç gün sonra gidemez miydik?
Ferman: aynen.
Haşmet indi geldi. " hayır ben bugün istedim bugün gidiyoruz . Size ceza. Zeynep ve Hızır Ali ile tek kelime konuşmadan ayrılacaksınız."
Didem : barii vedalaşsaydık baba.
Haşmet: bilmem düşünmem lazım .
Didem: düşünmeye vakit yok baba izin ver görelim işte .
Haşmet : tamam tamam hadi gidin hem yola çıkacağımızı da haber edin bizde vedalaşalım.
Tamam deyip çıkıp gittiler. Az sonra herkes bahçe dışında yolun kenarinda olan arabaların yanında gelmişti.
Hızır: dikkatli gidin Haşmet.
Haşmet: eyvallah tamam. Ben kullanmam zaten elim ağrıyor biraz.
Behzat: abi 4 saat zaten siz benim arabaya geçin. Fermanla Dido da diğer araba ile gelsin.
Haşmet: Emine sıkıntı olur mu rahat olur musun?
Emine: olurum canım...
Haşmet: tamam... nerde bizimkiler.
Herkes dönüp arkadaki dörtlüye baktı..
Murat : ha bu aşıkları ayırmak zor olacak abi.
Haşmet : HADİ GİDİYORUZ!
Çiftler daha sıkı sarıldılar.
Asiye: uuyy kıyamam ben ha bunlara.
El ele geldiler diğerleriyle de vedalaştılar. Zeynep ve Didem dünden beri hiç konuşmamışlardı. Her ikisi de göz göze geldiklerinde ya başka tarafa bakıyor ya da başlarını öne eğiyorlardı.
Ferman babasına yaklaşıp" baba Zeyno ile Didem dünden beri hiç konuşmadılar.
Haşmet: acaba neden senin yüzünden olabilir mi oğlum?
Ferman: tamam baba barıştır hadi.
Didem arabaya binecekken Haşmetin sesiyle durdu. " Didem. "
Didem: efendim baba.
Haşmet: ikinizde suçlusunuz. Cezayı sadece Zeynebe kesmek sence ne kadar doğru?
Zeynep Hızırın arkasına doğru sokuldu. Oda Didem gibi cezayı sadece kendine kesmişti. Didem biraz düşündü. Hızırın önüne durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..