152. BÖLÜM/// VAZGEÇMEYECEĞİM

566 28 15
                                    



Herkese selam 👋🏽

Nasılsınız bakalım?

Güzel bir bölümle geldim yine 🤭 Gerçi diğeri daha güzel bana göre. Revize edip  hemen paylaşacağım merak etmeyin✍🏼

Yıldızlamayı ve yorumu unutmuyoruz tamam mı ?🙃

"Keyifli okumalar" desem de mendilleri hazırlayın siz 🤧

🥀

Kahvaltıya yine çok güzel yere getirmişti Behzat. Geçen seferkinde ikizlerle birlikte gittikleri yere bu sefer kendi kızlarıyla beraber gitmişlerdi. Şimdi kalkıp ayrıldıkları yeri de çok beğenmişti Mine.

Behzat arabanın kapısını açtı. Bade'yi koltuğuna yerleştirirken " Nasıl beğendin dimi burayı da?" dedi.

"Evet canım. Burası da çok güzeldi. Bahçesi de çok güzel hava güzel olunca orayıda açıyorlardır. Mis gibi açık havada kahvaltı şahane olur." derken öne binmişti.

Behzat'ta yerleşti. Kemerini takmadan arkaya kızına baktı bir sonra taktı çalıştırdı arabayı. "O zamanda geliriz güzelim."
Yanağını sevip bıraktı Mine. Aklına gelenle gülümsemesi gitti bir anlık. "Eczane görürsen duralım tamam mı? Benim bir şeyler almam lazım. Bade'nin de eksikleri var."

Pazar olduğu için nöbetçi eczane aramak gerektiğini yolda hatırladı Mine. Telefonundan bakmaya koyuldu. Evin konumundakileri öğrenip kaydetti. "Eve geçerken alalım canım. Sen doğru alışveriş merkezine götür bizi."

"Tamam."

Telefonu bıraktı bir onu izledi bir yola baktı. Bütün bedeniyle ona dönüp aklındaki şeyi düşünmeye başladı. Bade doğduğundan beri bir düzensizlik yaşıyordu Mine . Bu yüzden hep yüreği ağzında oluyordu. İki ay öncede aynı şey olmuş o tatil sonrası kesin hamileyim diye düşünmeye başlamıştı ki sonunda gelmişti beklenen de içi rahatlamıştı. Olsa hiç problem olmazdı. Doğana kadar Bade'de büyüyecekti ama biraz daha sonra olsa hiç fena olmazdı.

Aynı kurtlar yine içini kemirmeye başlarken elinin tutulup öpülmesiyle kendine geldi.

"Ne oldu daldın?"

"Yok bir şey öyle düşünüyordum."

"Neyi?" derken elini ufak ufak öpüyordu Behzat. Sonra yanağına dayadı.

Hâline gülümseyerek parmaklarıyla sevdi Mine. "Genel sevgilim."

"Doğum günü meşgul ediyorsa kafanı, boşuna ha ben sana söyleyeyim. Çok güzel olacak. Herkes gelecek. İstediğin gibi. Hafta içi fotoğrafçı işini de halledeceğim ben."

"Yok ya. Kızımın kıyafeti kaldı bir tek diğerleri tamam canım. Ömür'le de konuştum. Abim biletleri almış. Bir hafta öncesine hatta erken gelecekler yani."

"He. Haberim var. Dönerken valide hanımı da götürecekmiş. Kabul ederse tabi . Ondan dönüşü kesmedim dedi."

"Aa bunu bilmiyordum. Çocuklar kavga edince hızlıca kapatmak zorunda kaldı Ömür."

"Erken gelişi de şu otel mevzusundan. Yeni alacaz ya."

"Konuştuk evet. Sen ortaksın yani kesin."

"Kesin kesin. Geçici kalmayacam. Hisse net benim dedim. Kazanç senin hesabına yatacak. Kalsın biriksin orda. Ne dersin?"

"Sen bilirsin canım. Senin olan benim, bizim olan Bade'nin zaten."

"Aynen öyle."

"Sana ne diyeceğim. Böyle biriksin etsin diyorsun sen. Şimdi otele ortak olacaksın bak paramız çalışacak ne güzel. Başka şeylere de mi yatırsak?"

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin