48. BÖLÜM /// HIZIR ALİ 💔😞

2K 58 102
                                    

Merhaba ..🌸

Güzel uzun bir bölüm sizi bekliyor..😉

Ben yazarken çok keyif aldım umarım siz de beğenirsiniz.❤️

Geçen bölümde olduğu gibi yorumlarda görüşelim..🤗

Keyifli okumalar 🌸

Haşmet söylene söylene önde Façalılar toplantı binasına girdi. Söylenmesinin sebebi ise arkasındaki ikilinin ellerinde saklama kabı ile dolaşmasıydı. Kapıyı çalarak Hızırın odasına girdi.

Haşmet : selamın aleyküm..

Hızır : aleyküm selam Haşmet hoş geldin..

İlyas: aleyküm selam Haşmet abi hoş geldin..

Haşmet otururken " hoş buldum hoş buldum " diye tekrarladı..

İçeri Behzat ve Ferman girince elindekileri ilk soran İlyas oldu..Yanlarına yaklaşıp " Behzat bu ne?"

Ferman: abi bizim evde altın günü gibi bir şey yapıyorlar biz bir şeyler doldurduk tabağa sonra halam İlyas'a da götürün diye bunu doldurdu verdi elimize..buyur al..

İlyas kabı aldı.." neler var bakayım..şu sabahki börek ondan yiyeyim bir tane daha dur.. mercimek köftesi ..hımm o da güzel bi şey daha önce evde yapmışlardı tadı güzeldi baya ..kurabiyeler klasik didonun kurabiyeleri..ee tamam ben çay söyleyeyim getirsin çocuklar"

İlyas tabağı geri verip kapının önünde yeni gelmiş olan Hızır Ali'yle konuştu. " Hızır Ali bize ..ııı..7 tane çay al gel temiz çatal bıçak tabakta getir"

Hızır Ali : nerden bulayım ben çayı çatal bıçak neyse de"

İlyas: yav şu masayı hazırlayanlara söyle halleder onlar mutfakta..

Hızır Ali : tamam peki geliyorum birazdan..

Az sonra Hızır Ali elinde çay tepsi ile içeri girdi..Kabı görünce anladı herşeyi.." niye çay istediğiniz belli oldu "dedi tepsiyi sehpaya koyarken..

Alparslan: al ye sende bir tane çok güzel..Didem çok güzel yapmış kurabiyeleri..

Hızır Ali : yok kuzen ben almayayım.. Lütfiyenin börekten bir dilim yeter bana..

Ferman: al bak şu elmalı olanı dün yaptı efsane olmuş ..

Hızır Ali Fermanin ağzına yaklaştırdığı kurabiyeyi mecbur yemek zorunda kaldı.." tamam bırak ben yerim....hımm güzelmiş"

Behzat : Dido geldi Mine geldi bizim ev yemekhaneye döndü..kilo aldım vallaha geçen adam kovalarken fark ettim..

Haşmet : yapılıyor diye çok yemen gerekmiyor az ye Behzat..

Behzat : duramıyorum abi napayım..

Ferman : geceleri annem sayesinde yediklerimize ne demeli..

Hepsi gülmeye başladı.

Haşmet : Hızır geçen gün gece 3 karpuz istedi bulduk geldik Ömür'e almışlardı ya bunlar direk oraya gittik Fermanla....geldiğimizde sofrayı görsen peynirler doğranmış kahvaltılıkların çoğu çıkmış ..biz yoldayken aradılar sıcak ekmek alın diye neyse onu da bulduk..oturduk bir güzel biz de Emineyle beraber yedik..

Hızır güldü..

Haşmet : dur daha bitmedi..doyduk artık kalkıp yatacaz ..bu sefer ne istedi biliyor musun? sucuklu yumurta ..

Hepsi kahkaha attı bu sefer .." ya karpuzu yedikten sonra patlayacam diyordu kalktı bir de sucuklu yaptırdı Mineye onu da yedi..kokunca biz de birer çatal alıp bıraktık..çocuklarla sofrayı toplayayım rahatlayayım dedi..yarım saat sonra yatağa geldi 3 dakika konuştuk konuşmadık küt uyu hemen.."

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin