Keyifli okumalar 🌺
Uçak yolculuğunun yanında birkaç aydır etkisinde kaldığı madde yüzünden gözlerinin altı normalden biraz fazla moraran Ömer , elini tuttuğu sevgilisine baktı. Sonra kendisine şaşırarak bakan ailesine döndü. " Mia, işte çok merak ettiğin ailem."
Mia: Hi!
Hızır Ali yavaşça yerinden kalkıp karşılarına geldi. Başını eğip kaldırdı. Kaldırdığında Mia'nın sinir bozucu gülümsemesini görünce sağ eliyle boynunu tutması sadece birkaç saniye sürdü. Ömer hemen yeltense de sol dirsegini yüzüne geçirdi. Ayrılan ellerini fırsat bilerek herkes ne olduğunu anlamaya çalışırken Didem kadar zayıf olan Mia'yı boynundan tutarak sürükledi sürgülü kapıyı açıp dışarı çıkardı. Ömer kalkmaya çalışırken Alparslan yakasından tuttu kaldırdı. " Senin burda ne işin var?"
Ömer ona cevap vermeyip elleriyle abisinin bileklerine yapışmış nefes almaya çalışan Mia'ya bakıyordu. " Ona bir şey yapmasın!"
Alparslan: Onu öldürecek ! Olması gerektiği gibi!
Duyduğu ile Alparslan'a bakan Ömer , gözlerindeki ciddiyeti görünce babasına amcasına baktı." Baba bir şey yap! Amca! "
Hızır ve İlyas kendine gelerek yanlarına geldi.
Hızır: Alparslan bırak napıyorsun?
İlyas : Yeğenim bırak . Alparslan! Çocuklar gidin bakın şuna .
Ferman ve diğerleri dışarı çıkarken kendilerine söylenen söze dönüp baktılar.
Alparslan: Durduranı kendim öldürürüm.
İlyas hayretle bakarken kafasıyla çıkın dedi.
Meryem : Alparslan ne oluyor? Korkutma beni ne oldu?
Ceylan: Alparslan bırak onu . Ne olduysa çözeriz.
Alparslan iyice tutup yüzünü Ömer'e yaklaştırdı. " Yazdan beri çözemedik ve sonuna geldik. O da bu sonu kabul edecek."
Ömer hayır diye çırpınırken hızlıca geriye dönüp üzeri tabak , çay dolu orta sehpanın üstüne yatırdı. " Gelicek başka bir gün yok muydu?! Ha!"
Ömer : Ölmemek için geldim! Aileme geldim! Böyle mi koruyacaksın ha!
Hızır Alparslan'ı tutarak kaldırmaya çalıştı. " Bırak anlatsın ! Sakinleşin ! Nerde olduğumuzu unutmayın!"
Meryem: Alparslan bırak!
Tufan : Uşağum amcan doğru diyi burası yeri değil! Birak kardeşunu..hadi aslanım!
Hızır Ali burnundan soluyarak içeri girdi, yanlarına geldi. "Öldürdüm ." diyince herkes ona şaşırarak baktı. Bu Hızır Ali miydi gerçekten.
Ömer bağırırken Alparslan onu sarstı. " Eğer kolunda iğne izi görürsem kolunu koparırım Ömer!"
O ise ateş çıkan gözlerle abisine bakıyordu." Didem'i çok iyi koru! Onu öldürmemem için çok iyi koru Abiii!"
Hızır Ali düğmelerini açmaya başladığı gömlekten başını kaldırdı. " Hele bir dene kardeş dinlemem kafanı koparırım. Babamın önüne de boynumu koyar beklerim! Seni uyardım! Etrafına adam yığdım! Buradaki kimsenin haberi olmasın diye kendimi parçaladım hatta parçaladık! Ölümlerden döndüm , döndük ama kimseye bir şey demeden seninle uğraştım! AMA YETER ARTIK ÖMER! YETER! ANLADIN MI YETER!"
Sıyırdığında gördüğüyle bıraktı. Meryem ellerini ağzına götürüp gözlerindeki yaşı bırakırken Hızır'ın gözleri kızgın bir hâl aldı. Zeynep elleri başında arkadaki koltuğa oturdu. Görüntülü konuşmalarda fark ettiği ama konduramadığı şey gerçekti. İlyas'ın da yüzü Hızır'dan farksızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..