103. BÖLÜM /// BABAM DOĞUMDA REİS 😁

902 36 16
                                    


Keyifli okumalar..


Emine oğlunu doyururken banyodan çıkan Haşmet'e baktı. Yatağa geçip uzanınca konuştu. " Akşam geldiğinde altını değiştirmişsin oğlunun."

Dönüp bakan Haşmet " hayır değiştirmedim." dedi.

Emine: Sen ne zamandan beri yalan söyler oldun canım?

Haşmet oturup ona baktı. " Nerden anladın?"

Emine: Uyuyunca bölünmesin diye almamıştım. Bez kovasını boşaltıp indim. Yemekten sonra kaka yapınca değiştirmeye geldiğimde gördüm kovada pis bez vardı.

Haşmet: Sen çok fena bir kadınsın söylemiş miydim?

Emine: Evet birkaç kere söylemiştin.

Haşmet : Evet değiştirdim oğlumun altını tamam.

Emine güldü . " Tamam." dedikten sonra biraz bekledi. Bu sırada Haşmet yatmış ona bakıyordu. " Hiçbir şey değişmediğine göre hızlı yapmışsın yani bir şey batmamış."

Haşmet: Evet Tatya gibi hızlıydım.

Emine somurttu. " Tatya kim Haşmet?"

Haşmet: Bakıcı...hani bakıcıların ismi genelde Tatya , Katya, Nadya ne bileyim Mariya falan oluyor ya. Ondan dedim.

Emine: Sen Rus kız isimlerine baya hakimmişsin Haşmet. Özellikle bakıcı sektöründekilerin ismine.

Haşmet  sinir etmeye devam etti. " Tabii canım ...Ukraynalı, Moldovalılar da çok bu sektörde...meselaaa... Natali, Victoria-"

Yüzüne gelen yastıkla sustu. " Emine napıyorsun!"

Emir'i ayırıp kalktı beşiğe bıraktı. Ağlamasına bakmadan Haşmet'in üstüne çıktı hırpalamaya başladı. " Sen nerden biliyorsun bu isimleri! Seni gebertirim Haşmet! Bırak ! Tutma elimi! "

Haşmet birkaç vurmadan sonra gülmeye başladı. " Emine- ..dur ! ….yapma tamam!...in üstümden...şaka ...şaka yaptım.."

Emine: Nerden biliyorsun dedim! Söyle! Gülme söyle!

Haşmet : Bilmiyorum…. Salladım öyle ordan burdan duyduğumu...ne biliyim filmlerden falan aklımda kalmış.

Hâlâ gülmesine Emine burnundan soluyarak bakıyordu. Yüzüne gelen saçlarını çeken Haşmet'in elini itti. " Dokunma bana!" dedi vurmaya devam etti. " Söyle dedim! Nerden biliyorsun! " .

Haşmet : Bağırma artık yeter…..bak çocuk ağlıyor...Emine!

Emine: Ağlasın susar o! Sen...sen filmlerdeki bakıcılara mı dikkat kesiliyorsun! Hı! Seni pislik! Cevap ver bana.!

Haşmet : Emine! Bak kızmaya başlıyorum..kalk üstümden!

Sesi daha da yükselip diğer odalara gitmeye başlamıştı. " Haşmet! Sana inanmıyorum! Ukraynalı diyorsun! Mol-do-va-lı diyorsun! "

Haşmet : Çin , Japon onlar da var …. Özbekler-

Emine: HAŞMET! YETER ARTIK!

Haşmet: Tamam sus artık….tamam bir şey demedim...hadi kalk!

Emine: Bırak beni!...kalk çık odadan...kalk yataktan çık!

Haşmet: Hiçte bile çok yoruldum bugün..

Emine çekiştirerek kaldırmaya çalıştı. " Kalk Haşmet!...Görmek istemiyorum seni!"

Haşmet : Hayır ben seninle uyucam! Hadi gel sarılıp yatalım-

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin