10. BÖLÜM// KIYMALI BÖREK

1.4K 41 27
                                    

İkindiye doğru fidanlıkta işleri biten Hızır ve Haşmet, oğulları ile birlikte Çakırbeyli evine geçtiler. Behzat ve İlyas sonradan gelecekti. Eve geldiklerinde yemekler olmak üzeredir birer çay isterdiler.. Mine tamam abi deyip mutfağa yöneldi.

Mine : Hayriye anne Hızır abimler geldi. Ben onlara çay verip geliyorum. Sen böreğin üzerine susam ve çörek otu at istersen.

Hayriye Anne: Tamam kizim sen işuna bak. Haşmetler de gelecekti gelmişler mi?

Mine: Geldiler anne.

Der ve çayları götürdü verdi.

Hızır : Mine ?

Mine: Efendim abi.

Hızır : Akşama daha var senin şu kıymalı börekten atsana fırına bu aralar çok canım istedi .

Mine: Tüh ..ben şimdi annemle patatesli ve ıspanaklı börek atacaktım fırına kıymalı yapsaydım keşke..benim tarifim uzun sürüyor. Söz yarın yapıyorum hemen.

Hızır: Ee iyi peki madem yarın yeriz .

Haşmet: O zaman biz yarın yine yemeğe geliyoruz.

Ferman : Aynen yarın yine burdayız.

Mine de gülümsedi mutfağa geçti.

Mine: Anne Hızır abimin canı kıymalı börek istemiş keşke ondan yapsaymışız. Yarın kıymalı yapalım mı?

Hayriye Anne: Dema bileydum istediğuni onu yaparduk.
Yarın ondan yap kizum yesin uşağum.

Mine : Tamam anne.

Yemekler hazırlandı. Bu sırada Behzat, İlyas ve Boranlarda gelmişti.
Behzat Mine'nin açmadığını görünce hemen mutfağa gitti. Mutfakta tabakları ayarlağını görünce sessizce yanına gitti ve arkasından sarıldı, öptü. Mine neye uğradığını şaşırdı dönünce Behzat olduğunu gördüğünde rahatladı.

Mine: Behzat napıyorsun? Aşkım aklım çıktı ya!

Behzat : Ya tamam .. sakin ol.

Kızgın suratı gülümseyen bir hâl alınca sıkı sıkı sarıldılar.

Mine: Çok özledim seni ya ..

Behzat: Bende ....ohh miss..

Mine: Yarın pazar bir seyler yapalım mı hayatım ?

Behzat onu kendine çekerken "Olur birtanem yapalım. Ne istersin nereye gidelim.?"dedi.

Mine: Vallaha şöyle el ele yürüyebileceğimiz bir yer olsun yeter.

Behzat: Tamam ben halledecem onu.. ben çok acıktım ne zaman yiyoruz şu güzellikleri..

Mine onu süzerek baktı.

Mine : Seni bazen izliyorum da benim yanımda farklı biri içerde beraber yan yana iken farklı biri , bir de fidanlıkta diğerlerinin yanında gördüğümde de farklı birisin ..Acaba ben hayal mi görüyorum diyorum rüyada mıyım

Behzat: Seninle baş başa iken tabiki de farklı olacağım çünkü adı üstünde baş başa .. ve sen benim sevdiğim kadınsın kimsenin görmediği tarafımla sana geliyorum. İçerde sevdiklerimizin yanında iken terbiyesizlik olur diye rahat davranamiyorum. Fidanlıkta ise bambaşka biriyim çünkü bir grup odunla birlikteyim orada onlara güler yüz fazla ..hem ne gerek var burda sen beni beklerken sana gülmek seni güldürmek varken o odunlarla napayım niye onlar için gülüşlerimi ziyan ediyim. Hem sen söyle bakalım bu 3 Behzattan hangisini daha çok seviyorsun?

Mine: hımm.. Ben bana özel olanı daha çok seviyorum ve hep yanımda istiyorum.

Behzat: heh bende öyle düşünmüştüm.. Hadi çok acıktım hayatım ben..

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin